آذرنام
خانه / نقل / بازار خرید نقل گردویی یک کیلویی

بازار خرید نقل گردویی یک کیلویی

بازار خرید نقل گردویی یک کیلویی که از جمله محصولات صادراتی و ممتاز شهر ارومیه به شمار می آید در تمام طول سال پر رونق بوده و مجموعه آذرنام به عنوان یکی از بزرگترین واحد‌های تولید نقل در کشور می تواند با خریداران داخلی و خارجی در زمینه تامین انواع نقل ارومیه بویژه نقل گردویی یک کیلویی همکاری داشته و نقل درخواستی آنان را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین نماید.

نقل گردویی یک کیلویی

نقل گردویی یک کیلویی

نقل گردویی یک کیلویی

نقل گردویی که از ترکیب آب و شکر و نیز طعم دهنده های طبیعی نظیر برگ های معطر گیاهی، زعفران و نیز ادویه جاتی چون دارچین و زنجبیل حاصل می شود با داشتن خواص درمانی و انواع ویتامین ها به عنوان یک داروخانه طبیعی نیازهای جسمی و روحی بدن انسان را تامین می کند و مقومی فوق العاده برای تقویت ذهن، حافظه و قوای جنسی می باشد.

در ایران انواع نقل های گردویی، بادامی، پسته ای و گشنیزی با طعم هایی چون زعفرانی، دارچینی و وانیلی تولید می شود که مهم ترین خاستگاه آن در کشور شهر ارومیه استان آذربایجان غربی است که به قطب تولید نقل در کشور معروف است.

بهترین نقل گردویی بازار از نظر ارزش غذایی، کیفیت مواد اولیه و زیبایی ظاهری مربوط به شهر ارومیه است که کاملا به صورت طبیعی و ارگانیک تولید می شود و برای تهیه ی آن از هیچ ماده افزودنی نظیر ماده نگهدارنده یا طعم دهنده استفاده نمی شود و کاملا روند پخت سالمی دارد.

نقل گردویی یک کیلویی

بازار خرید نقل گردویی یک کیلویی

این مجموعه در کنار عرضه عمده انواع نقل بادامی، پسته ای و گشنیزی در سبد فروش خود انواع نقل گردویی را نیز قرار داده است تا خریداران از حیث تنوع محصول مشکلی نداشته و بتوانند براحتی و سهولت نقل دلخواه و باب میل خود را از این مرکز تولیدی تامین کنند. مشتریانی نیز که تمایل به بسته بندی خاصی دارند حتما باید قبل از خرید و حین مذاکره با مشاور فروش شرکت مورد مدنظر خود را با مشاور شرکت مطرح کنند تا اقدامات لازم در این رابطه لحاظ شده و کم و کاستی از این نظر وجود نداشته باشد.

نقل گردویی یک کیلویی متاثر از عوامل متعددی چون نوع مواد اولیه و کیفیت آن، جنس بسته بندی، شرکت و برند تولیدی قیمت گذاری می شود. بازار خرید و فروش وسیعی دارد و علاوه بر عرضه داخلی بازار خارجی را نیز شامل می شود.

مجموعه حاضر سابقه صادرات انواع نقل به برخی کشورهای اروپایی و منطقه ای را داشته که با استقبال خوبی از سوی خریداران خارجی مواجه شده است و و بازخوردهای خوبی از سمت آنان داشته است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …