آذرنام
خانه / نقل / تولیدکنندگان نقل بادامی سنتی

تولیدکنندگان نقل بادامی سنتی

لذت نوشیدن یک چای گرم با نقل بادامی سنتی را افراد زیادی تجربه کرده اند. هنر یک تولیدکننده موفق، خلق یک تجربه ی منحصر به فرد در ذهن مصرف کنندگان محصولاتش است.

تولیدکنندگان نقل بادامی سنتی به دو گروه تولید کنندگان سنتی و کارخانه های تولید نقل سنتی ارومیه تقسیم می شوند. مواد اولیه و روش ترکیب آنها در هر دو گروه یکسان است، تفاوت اصلی در حجم تولید و شیوه بسته بندی محصولات است.

مجموعه آذرنام به عنوان واحد نمونه تولید کشوری موفق به تولید در حجمی شده است که توان صادرات انواع نقل به کشورهای دیگر را پیدا کرده است.

نقل بادامی سنتی

بهترین تولید کنندگان نقل بادامی سنتی در کشور

نقل بادامی سنتی

نقل بادامی سنتی یکی از انواع نقل سنتی تولید شده در ارومیه است و بهترین انواع آن در ارومیه تولید می شوند. تکنولوژی و دستور تهیه انواع نقل اصل اروميه را می توان به شهرهای دیگر انتقال داد اما تجربه ی تولیدکنندگان اصیل، قابل انتقال نیست. تکنیک های پخت و فوت های کوزه گری تولید هر فرآورده غذایی سنتی، بخشی از فرهنگ تولید محصولات اصیل است.

رعایت نکات کوچکی که تفاوت های حیرت انگیزی خلق می کنند، نیاز به سابقه ی طولانی تولید و تجربه ی موروثی چندین نسل دارد. فرهنگ و تجربه ی تولید، منبع ارزشمندی است که تنها در نقاط خاصی از دنیا یافت می شود.

بهترین تولید کنندگان نقل بادامی اروميه در گذشته در کارگاه های کوچک تولیدی فعالیت می کردند و با وجود کیفیت بالا، حجم تولید کمی داشتند. امروزه به دلیل حضور رقبای جدید در صنایع غذایی و شیرینی پزی، تعداد کمی از این کارگاه ها قادر به ادامه فعالیت هستند.

افزایش هزینه های تولید، سختی رقابت با تولیدکنندگانی که با انواع تبلیغات، محصول خود را مطرح کرده اند، امکان فعالیت را از کارگاه های کوچک گرفته است. مجموعه آذرنام به پشتوانه فرهنگ اصیل در تولید انواع نقل سنتی ارومیه، اقدام به گسترش تولید و بازاریابی این فرآورده اصیل ارومیه نموده است.

نقل بادامی سنتی

دسترسی به تولیدکنندگان انواع نقل ارومیه

دسترسی به تولیدکنندگان انواع نقل سنتی ارومیه از دو طریق حضوری و غیر حضوری امکانپذیر است. برای مراجعه حضوری می توانید به شهر ارومیه سفر کرده و از بازار نقل اصل ارومیه دیدن فرمایید. به مدد امکانات ارتباطی جدید، شما در هر کجای دنیا می توانید به تولیدکنندگانی که از راه های ارتباطی استفاده می کنند دسترسی پیدا کنید.

تولیدکنندگان بزرگ و مطرح مانند آذرنام، دارای مجوزهای لازم برای ثبت شرکت هستند و فرآورده هایی مورد تایید وزارت بهداشت تولید می کنند. با مراجعه به سازمان هایی که گواهینامه های لازم را صادر می کنند می توانید به لیست این تولیدکنندگان دست پیدا کنید. این تولیدکنندگان در فضای مجازی صاحب سایت های مختلف معرفی و فروش محصولات خود هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …