آذرنام
خانه / حلوای گردو / آخرین قیمت حلوای گردو ارومیه

آخرین قیمت حلوای گردو ارومیه

قیمت حلوای گردو ارومیه همانند سایر اقلام خوراکی به جهت شرایط اقتصادی که در کشور ما به واسطه نوسانات ارز و کاهش ارزش پول ملی و افزایش نرخ تورم بوجود آمده، افزایش نسبی داشته است. هر چند این رشد قیمت در مقایسه با محصولات مشابه اندک و جزئی بوده است.

قیمت حلوای گردو

مرکز فروش حلوای گردو ارومیه با قیمت مناسب

نظر به اینکه شهر ارومیه قطب تولید حلوای گردو کشور شناخته می شود. از این روی مراکز فروش این محصول سنتی نیز در این شهر متمرکز بوده و توسط حلواپزان  زبردست ارموی فرآوری شده و به اقصی نقاط کشور بارگیری می شود. اگر چنانچه در ارتباط با خرید حلوای هویج و حلوای گردو ارومیه نیاز به مشاوره دارید می توانید با مشاور و مدیر فروش شرکت آذرنام تماس گرفته و وارد مذاکره شوید.

مراکز فروش به جهت تولید عمده ای که انجام می دهند گزینه های خوبی برای امر خرید به شمار می روند و همواره مشتریان نظر مساعدی به انجام خرید از این مراکز دارند.

در روزهای منتهی به شب یلدا مردم ارومیه با تشکیل صف های طولانی در مقابل مراکز فروش حلوا تلاش می کنند تا محصولی تر و تازه برای محفل یلدای خود خریداری نمایند.

قیمت حلوای گردو

فروش حلوای گردو با بهترین کیفیت

کیفیت تنها مشخصه ای است که می تواند یک محصول را منحصر بفرد کرده و آن را نزد مصرف کنندگان محبوب و پرطرفدار سازد.

حلوای گردو ارومیه نیز برای عرضه در بازارهای داخلی و خارجی باید از اصل کیفیت و مشتری مداری تبعیت کند وگرنه بعد از مدتی به انزوا رفته و از اذهان پاک می گردد.

برای فروش حلوای گردو داشتن کیفیت و استفاده از مواد مرغوب، اولین و مهم ترین شرطی است که لازم است توسط واحدهای تولیدی لحاظ گردد تا اعتبار و جایگاه این فرآورده ی بومی و آیینی دچار مشکل نشود.

قیمت حلوای گردو

عوامل موثر بر قیمت حلوای گردو ارومیه

عوامل متعددی می تواند در تعیین قیمت حلوای گردو ارومیه دخیل باشد که به مهم ترین آنها اشاره می گردد:

  1. درصد مغز.هر اندازه در صد مغز به کار رفته بیشتر باشد قیمت تمام شده حلوا هم افزایش می یابد.
  2. نوع مغز مورد استفاده.قیمت حلوای تهیه شده از گردوی تازه، برابر با حلوای به دست آمده از گردوی مانده نیست.
  3. مقدار و نوع شیره. روشن است که اندازه و نوع شیره مصرفی نیز در فرآیند تعیین قیمت حلوا اهمیت خاصی دارد.

از آنجایی که حلوا محصولی ترکیبی است و برای تشخیص آن راهی جز خرید از واحد های معتبر وجود ندارد لذا توصیه می شود خریداران عزیز پیش از انجام معامله و پرداخت هر گونه وجهی از اعتبار و خوشنامی تولید کننده اطمینان حاصل نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com