آذرنام
خانه / نقل / خرید پستی نقل بیدمشک ارومیه

خرید پستی نقل بیدمشک ارومیه

نقل بیدمشک ارومیه از شیرینی جات بسیار خوش طعم و عطر به شمار می رود که از محصولات سنتی و اصیل این شهر محسوب می شود؛ این محصول امروزه به صورت صنعتی در حجم انبوه در واحد تولیدی آذرنام تولید می شود و در سراسر کشور عرضه می گردد.

در طعم دهی این محصول از عرق بیدمشک استفاده می‌‌ شود که عطر و طعم دلپذیری به آن ها بخشیده است؛ این نقل در اندازه های ریز و ابریشمی قابل تهیه می باشد که در نوع ابریشمی آن از خلال بادام استفاده می شود و آن را بسیار خوش طعم و محبوب ساخته است.

نقل با طعم بیدمشک در سال های اخیر با استقبال فراوانی همراه شده است و به سبب محبوبیت بالا و کیفیت عالی توانسته است در رده ی محصولات صادراتی قرارگیرد؛ توزیع و عرضه نقل با طعم بیدمشک در حجم عمده و جزئی با ارسال مستقیم و بدون واسطه از واحد تولیدی آذرنام به سراسر کشور انجام می پذیرد.

نقل بیدمشک ارومیه

نقل بید مشک صادراتی ارومیه

نقل بیدمشک ارومیه

نقل بیدمشک ارومیه به سبب طعم عالی و کیفیت بی نظیر توانسته است در رده محصولات صادراتی قرارگیرد؛ این شیرینی بسیار سالم و مغذی می باشد و که در تهیه ی آن صرفاً از مواد اولیه ارگانیک و طبیعی استفاده شده است.

در سال های اخیر علاوه بر بازار داخلی، بازار های خارجی و بین المللی نیز به بستر مناسبی برای عرضه و فروش این محصول تبدیل شده اند؛ چراکه نقل بیدمشکی ابریشمی طعم و عطر دلپذیری دارد، کاملا سالم و ارگانیک بوده و توانسته است مورد پسند غالب افراد با سلیقه های گوناگون قرار گیرد.

نقل بیدمشک ارومیه

خرید نقل بید مشک ارومیه به صورت تازه و مرغوب

تولیدی آذرنام به عنوان بزرگ ترین واحد تولیدی نقل ارومیه در تولید و فرآوری نقل بیدمشکی مهارت خاصی دارد؛ چراکه این شیرینی از گذشته تا کنون به عنوان یکی از محصولات اصیل و سنتی این شهر شناخته شده و به طور رایج مورد استفاده قرار می گیرد؛ از این رو نقل پزان این خطه تجربه و مهارت خاصی در تهیه ی این محصول دارند و آن را خوشمزه و متفاوت تر از تولیدی های دیگر تهیه می کنند.

مجموعه ی آذرنام با کادری مجرب و متخصص بهترین و خوشمزه ترین نوع نقل بیدمشکی را با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید نموده و به صورت تازه، مرغوب و کاملا بهداشتی به بازار عرضه می کند‌.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بیدمشک یک کیلویی

خرید نقل بیدمشک یک کیلویی برای عروسی

یکی از مبارک ترین خریدهای نقل بیدمشک یک کیلویی برای جشن عروسی است. این نقل …