آذرنام
خانه / نقل / بازار فروش نقل گردویی درشت

بازار فروش نقل گردویی درشت

بازار فروش نقل گردویی درشت در کشور را تولید کنندگان بزرگ این محصول در دست گرفته اند. این واحدها وسیع بوده و قادرند روزانه چندین تن نقل را بسته‌بندی و به بازار عرضه کنند. بعضی از این مجموعه ها در مناسبت ها بویژه نوروز به صورت چند شیفت کار می کنند تا نیاز بازار را رفع کنند. نقل گردویی درشت بسیار مورد استقبال عموم واقع شده و برخی از مصرف کنندگان هر ساله از این محصول در سفره عید خود دارند و از میهمانان نوروزی خود استقبال می کنند. شرکت ها نیز آن را خریداری کرده و به پرسنل و مشتریان خود تقدیم می کنند.

سوغات بردن در میان ما ایرانیان سنتی ریشه دار است که از دیرباز در فرهنگ ما بوده و مسافران به رسم ادب به هر شهری که می رفتند تحفه ای از آنجا خریده و به عزیزان خود هدیه می دادند. نقل ارومیه یکی از سوغاتی های این شهر که همواره کام مسافران عزیز را شیرین می کند و خاطره ای جالب برای این عزیزان رقم می زند.

نقل گردویی درشت

آیا نقل ارومیه فقط جنبه سوغاتی دارد؟

نقل گردویی درشت

در گذشته قطعا همین طور بود و خریداران نقل عمدتا مسافران این شهر و مقیمین حاضر در شهر بودند اما در دهه های اخیر که حمل و نقل رونق یافته و اسباب رفت و آمد سهل و آسان شده و ابزارهای لازم برای شناساندن محصولات راحت تر شده است نقل دیگر از حالت سوغاتی و مصرف از چند سال یکبار خارج شده و به کالایی اساسی با مصرف روزانه تبدیل شده است. سالم و ارگانیک بودن نقل نیز مزید بر علت شده و سبب گردیده که مردم علاقه ی وافری به خوردن آن داشته باشند و آن را همراه چای، دمنوش ها، در مراسمات، تولدها، جشن های سربازی، پیشواز حجاج مورد استفاده و مصرف قرار دهند.

نقل ارومیه امروز حتی از مرزهای داخلی نیز گذر کرده و قدم در کشورهای خارجی با اولویت ممالک عربی گذاشته است. امارات متحده عربی، قطر، عمان، کویت، عراق و بحرین از مهم ترین مقاصد صادراتی نقل ارومیه در بین کشورهای عربی اسلامی هستند. کشور ترکیه نیز به دلیل مصرف بالای چای در این کشور از خریداران نقل گردویی درشت و دیگر ارقام نقل می باشد. شهرهای استانبول، آنکارا، ازمیر و آنتالیا از جمله مهم ترین شهرهایی هستند که متقاضی نقل ارومیه هستند.

نقل گردویی درشت

عمده فروشی نقل گردویی درشت

تولید کنندگان نقل گردویی درشت با عمده فروشی و عرضه انبوه آن زمینه اشتغال و به کارگیری افراد بسیاری را سبب شده اند. بازرگانان خارجی معمولا با عمده فروشان نقل سر و کار دارند و محصول را مستقیم از عمده فروش که تولید کننده نقل نیز هست خریداری می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …