آذرنام
خانه / نقل / تولید کنندگان نقل پسته گل محمدی

تولید کنندگان نقل پسته گل محمدی

یکی از خاص ترین نقل های مغز داری که علاوه بر طعم عالی ظاهر زیبایی نیز دارد نقل پسته گل محمدی است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. نقل پسته در رنگ بندی هایی که ناشی از طعم دهنده‌های مختلف به کار رفته در آن است تولید می شود و در بازار مصرف می توانید آن را در رنگ های سرخ، سفید، زرد و سبز پیدا کنید.

نقل پسته گل محمدی به خوبی از سوی بازار مصرف استقبال می شود و با اینکه به نسبت سایر نقل های مغز دار از قدمت کمتری برخوردار است بازار فروش قابل قبولی دارد.

لازم به ذکر است که نقل پسته هم چنین به نقلی که با مغز گردو و پودر پسته تولید می شود نیز اطلاق می گردد اما این اشتباه رایجی است که در این باره کاربرد دارد و درست ترین تعبیر برای نقل پسته نقلی است که اساسا مغز آن پسته باشد. نه اینکه مغز آن گردو و روکش آن پسته ای بوده باشد.

نقل پسته گل محمدی

طرز تهیه ی نقل پسته گل محمدی

نقل پسته گل محمدی

برای تهیه ی نقل پسته گل محمدی حتما باید در خرید پسته مصرفی دقت کرد که آلودگی به سم آفلاتوکسین نداشته باشد که البته این امر در حوزه مسولیت تولید کننده است و می بایست وی کمال دقت را در این باره به کار گیرد تا مشکلی در ارزش غذایی محصول تولید شده بوجود نیاید. برای جلوگیری از این آسیب و موفقیت در خرید بهترین پیشنهاد مراجعه به تولیدی های معتبر و برندهای شناخته شده است.

بعد از تهیه ی پسته مرغوب و با کیفیت نوبت به مرحله ی تولید نقل می رسد که در وهله ی اول باید به طور کامل به پسته ها در دیگ نقل ریزی حرارت داده شود. حرارت کافی باعث بو داده شدن پسته و در نتیجه طعم خوب آن می شود بنابراین فرآیند حرارت دهی می بایست به درستی انجام گیرد تا خروجی کار محصول خوش عطری شود.

بعد از آن که حرارت لازم به پسته ها داده شد نوبت به مرحله ی شیره دهی می رسد. این مرحله نیز حساسیت های خاص خود را دارد و زیبایی ظاهری نقل ها وابسته به دقت در این مرحله است و هر چقدر استادکار ماهر و زبر دست باشد و با حوصله این کار را انجام دهد ظاهر نقل ها زیبا و جذاب خواهد شد. مرحله ی شیره دهی چون ناظر به ظاهر نقل هست ارتباط مستقیمی با جذب نظر مشتری دارد.

نقل پسته گل محمدی

فروشگاه عرضه نقل پسته گل محمدی

فروشگاه عرضه نقل پسته گل محمدی محلی برای فروش و عرضه نقل پسته در بسته بندی های مختلف و متنوع است. با توجه به اینکه نقل در برخی شهرها جنبه سوغاتی و کادویی دارد معمولا فروشگاهی که کار عرضه آن را انجام می دهد دارای دکوراسیون شیک و فانتزی است که تناسب بیشتر به مواد سوغاتی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …