آذرنام
خانه / نقل / سفارش بهترین نقل گردویی نیم کیلویی

سفارش بهترین نقل گردویی نیم کیلویی

سفارش بهترین نقل گردویی نیم کیلویی که در مجموعه آذرنام تولید می شود پروسه بسیار راحتی دارد. کار ثبت سفارش به سهولت و تنها با یک تماس ساده می تواند اتفاق بیفتد. برای این کار بعد و قرب مکانی تاثیری ندارد و مشتری از هر نقطه جغرافیایی قادر است کار خرید نقل گردویی نیم کیلویی را رقم بزند. شایان ذکر است که این امکان در راستای ارج نهادن به مقام مشتریان بواسطه مجموعه آذرنام تعریف شده تا مشتری کمترین زحمتی از بابت تهیه ی نقل برای مغازه یا سوپر مارکت خود نداشته باشد.

توضیح اینکه نقل گردویی تنها اشاره به یک نوع خاصی از نقل ندارد بلکه ارقام و نمونه های متعددی از این محصول سنتی را شامل می شود که در ادامه به چند نمونه از این موارد اشاره می شود.

در مورد نقل گردویی نیم کیلویی چه می دانید؟

نقل گردویی نیم کیلویی

همان طور که ذکر شد نقل گردویی اختصاص به یک رقم نقل ندارد بلکه نام کلی است که موارد متعددی را شامل می شود. که عبارتند از:

  • نقل گردویی با طعم وانیلی. معمولا بیشتر مردم نقل گردویی را با نقل گردویی وانیلی می شناسند. به عبارتی نقل گردویی در نظر آنها همین نقل وانیلی است.
  • نقل گردویی با طعم زعفران. این نقل در بین مردم بیشتر با عنوان نقل زعفرانی شناخته می شود و مشتریان موقع تماس به آن نقل زعفرانی می گویند. حال آنکه این نقل با مغز گردو و با طعم زعفران است.یعنی گردویی زعفرانی. و عنوان زعفرانی برای آن شاید تعبیر درستی نباشد زیرا که نقل زعفرانی شامل پسته ای زعفرانی، گشنیزی زعفرانی و خلالی زعفرانی نیز می شود.
  • نقل گردویی با طعم گل محمدی. این نقل نیز با مغز گردو و با طعم برگ گل محمدی که نوعی گل رز محسوب می شود تولید می گردد. نقل گل محمدی نیز همانند نقل زعفرانی نامی فراگیر است که تمامی نقل های با طعم گل محمدی را شامل می شود و تنها به نقل گردویی گل محمدی استفاده نمی شود.
  • نقل گردویی دارچینی، زنجبیلی، بهار نارنج، به لیمو از دیگر نقل های گردویی موجود در بازار هستند که هر کدام شان طرفداران و خریداران خاص خود را دارند.

نقل گردویی نیم کیلویی

عرضه عمده نقل گردویی نیم کیلویی

پس از شناخت انواع نقل گردویی حال لازم است واحد‌های عرضه عمده نقل گردویی نیم کیلویی که بیشتر به صورت عمده و تناژی و در بازار صادراتی فعالیت می کنند معرفی شوند. مجموعه نقل آذرنام یکی از واحد‌های تولیدی فعال در بازار مصرف است که تولید خود را به صورت عمده انجام می دهد و عمدتا با واحد‌های پخش در شهرهای مختلف کشور سر و کار دارد.

سیاست کاری این شرکت تولید عمده و فروش عمده است چرا که این روش را شیوه ای موثر برای کنترل و مهار قیمت محصول می داند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …