آذرنام
خانه / نقل / سفارش نقل بیدمشک سنتی

سفارش نقل بیدمشک سنتی

سفارش نقل بیدمشک سنتی همه روزه و در هر ساعاتی از شبانه روز توسط مجموعه تولیدی آذرنام پذیرفته می شود. کار سفارش گیری به وسیله مشاور فروش شرکت که وظیفه ثبت و ارسال سفارشات را بر عهده دارد انجام می گیرد. تمامی سفارشات بموقع و سر وقت معین به شهر محل فعالیت خریدار ارسال می شود تا در اسرع وقت به دست مشتری برسد. نقل بیدمشک سنتی چون فرآیند کاملا بهداشتی و سالمی دارد و به شکل سنتی و ارگانیک تهیه می شود از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار است.

نقل بیدمشک سنتی

برای تولید نقل بیدمشک سنتی از چه نوع مغز گیاهی استفاده می شود؟

نقل بیدمشک سنتی

در تولید نقل از مغزهای ‘گیاهی گوناگونی استفاده می شود. گردو، خلال بادام، پسته، بادام درسته و تخم گشنیز پنج نوع مغزی هستند که در تولید و تهیه ی نقل مغزدار کاربرد دارند. ولی چیزی که وجود دارد اینکه در تولید نقل بیدمشک سنتی لزوما از خلال بادام استفاده می شود و دیگر مغزیجات کاربردی در تولید آن ندارند.

لازم به ذکر است که نقل بیدمشک صرفا با خلال بادام قابلیت تهیه و تولید شوندگی دارد و کار معطر سازی مغز با گیاه بیدمشک اساسا روی خلال بادام اتفاق می افتد و برای مغزهای دیگر چنین فرآیندی مرسوم و متداول نیست.

کار معطر سازی خلال بادام های مصرفی در تولید نقل بیدمشک ارومیه در فصل بهار و همزمان با زمان برداشت گیاه بیدمشک انجام می پذیرد و تا پایان سال در سردخانه نگهداری شده و تدریجا به حسب نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول به سبک سنتی تولید می شود و همین نیز باعث شده همانند سبک قدیم بدون مواد نگهدارنده و مشخصا با کمک مواد اولیه موجود که عبارت از شکر و خلال بادام می باشد تولید شود.

قیمت فروش نقل بیدمشک سنتی

نقل بیدمشک سنتی

نقل بیدمشک سنتی به نسبت سایر نقل های خلالی قیمت بالاتری دارد چرا که علاوه بر زحمت تولید نقل برای فرآوری خلال آن نیز باید وقت و انرژی مضاعفی را صرف کرد. روی این اساس قیمت بالاتری دارد و امر تعیین قیمت پس از احتساب موارد اشاره شده صورت می گیرد.

برای استعلام و اطلاع از قیمت نقل بیدمشک درجه یک ارومیه می توانید با مشاور فروش شرکت تماس گرفته و قیمت بروز محصولات را جویا شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بیدمشک یک کیلویی

خرید نقل بیدمشک یک کیلویی برای عروسی

یکی از مبارک ترین خریدهای نقل بیدمشک یک کیلویی برای جشن عروسی است. این نقل …