آذرنام
خانه / نقل / فروشندگان نقل بادامی عمده

فروشندگان نقل بادامی عمده

با فروش نقل بادامی عمده فروشندگان زودتر از موعد به سود و سرمایه ی اولیه ای که برای خرید نقل بادامی صرف کرده اند می رسند. و این کار کمک می کند واحد فروشگاهی کسب درآمد کرده و مجدد برای تولید کننده سفارش نقل دهد. اساسا تولیدی ها با فروش زنده اند و تا زمانی که نقل بازار فروش خود را از دست نداده و مورد مصرف مردم هست تولید کنندگان نیز حال و روز خوشی دارند اما زمانی که استقبال مردم از نقل کمرنگ شود تولیدی ها از کار افتاده و رو به تعطیلی می گذارند.

البته در سالهای اخیر نقل ارومیه جایگاه اصلی خود را پیدا کرده و بر تعداد مشتریان آن به طور قابل ملاحظه ای افزوده شده است و این امر جان تازه‌ای به صنعت نقل کشور بخشیده است و تنها دلیل آن را می توان در تبلیغ درست تولید کنندگان و خدمات دهی مطلوب آنان جستجو کرد.

نقل بادامی عمده

برای فروش نقل بادامی از چه نوع بسته بندی استفاده می شود؟

نقل بادامی عمده

نقل بادامی سنتی در بسته بندی های مختلفی از حیث جنس بسته ای که محصول در آن قرار می گیرد بسته بندی می شود:

  • بسته بندی مقوایی. نمونه ای از بسته بندی نقل است که در ارومیه بیشتر از این نوع بسته بندی استفاده می شود. مزایای بسیاری دارد که از جمله مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد. قالبی شیک و فانتزی(چون حالت باکس مانند دارد و اساسا برای هدیه و بردن سوغات طراحی شده است)، مقاوم در برابر ضرباتی که احتمال دارد در حین جابجایی و بارگیری وارد شود.
  • بسته بندی پلاستیکی یا نایلونی. نوع دیگری از بسته بندی نقل است که در برخی تولیدی های شهر ارومیه از آن استفاده می شود. مزیت این نوع بسته بندی نیز در تنوع وزنی آن است یعنی براحتی می توان مطابق میل مشتری وزن آن را کم و زیاد کرد و در وزن های متعددی بسته بندی کرد.
  • بسته بندی چوبی. این نوع بیشتر حالت فانتزی دارد و معمولا نیز به صورت چند محصولی عرضه می شود یعنی چند نوع نقل در قالب پک در بسته چوبی که به صورت صنایع دستی و اثر هنری طراحی شده است قرار می گیرد. این نمونه حالت تزیینی دارد و بیشتر برای سوغات استفاده می شود.

نقل بادامی عمده

خرید کلی نقل بادامی

در صورتی که نقل بادامی عمده و کلی خریداری شود هزینه های جانبی خرید که بعضا حاصل خرید جزئی است کم می شود. من باب نمونه هزینه ای که برای حمل یک محموله ۱۰۰-۱۵۰ کیلویی از سوی متولیان ارسال بار و باربری ها اخذ می شود با هزینه ای که برای ارسال بار ۲۰۰-۲۵۰ کیلویی گرفته می شود تقریبا یکسان است بنابراین بهتر است که بجای بار کمتر بار بیشتری خریداری شود تا در هزینه های این چنینی صرفه جویی شود.البته نمونه مذکور تنها یک مورد از مزیت های خرید کلی نقل است و چندین مورد دیگر نیز در این زمینه قابل احصاء است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …