آذرنام
خانه / نقل / فروش انواع نقل گردویی بهار نارنج

فروش انواع نقل گردویی بهار نارنج

نقل گل بهار نارنج در مدل های مختلفی به فروش می رسد. هم نوع ریز دارد و هم نمونه درشت. نوع ریز آن خلالی بوده و با استفاده از خلال بادام تهیه می شود که در بعضی از تولیدی ها با خلال بادام زمینی و در بعضی واحد‌های تولیدی نیز با خلال درختی تهیه می شود. طبیعتاً نقل های به دست آمده از خلال بادام درختی هم قیمت بالاتری دارند و هم کیفیت بهتری دارند.
نمونه های درشت هم که با مغز گردو تولید می شوند. نقل گردویی بهار نارنج نیز از حیث قیمتی مناسب تر و از نظر کیفیت نیز بسیار مرغوب تر است.
البته باید به این مورد هم اشاره کرد که در بازار مصرف میزان نقل گل بهار نارنج خلالی بیشتر از نوع گردویی مرسوم و معمول است و تقاضای بیشتری برای آن وجود دارد.

نقل گردویی بهار نارنج

تقاضا برای خرید و فروش انواع نقل بهار نارنج در چه مواقع زمانی بیشتر می شود؟

نقل گردویی بهار نارنج

این نقل، اعم از نقل گردویی بهار نارنج و نقل خلالی آن در بیشتر ایام سال مورد استفاده قرار می گیرد و خریداران در تمام طول سال از این نقل تهیه کرده و از طعم خوب آن لذت کافی را می برند لکن همان طور که گفته شد میزان مصرف نقل خلالی به دلیل اینکه همراه با چای نیز کاربرد دارد بسیار بیشتر از بقیه ی موارد مصرف دارد.

با اینکه نقل گردویی بهار نارنج در تمام مدت سالانه خرید و فروش می شود اما این موضوع با شدت و ضعف روبروست در برخی ایام میزان شدیدتر شده و به تبع آن تقاضا برای خرید آن قوت می گیرد و در بعضی روزها نیز از شدت مصرف کم شده و میزان تقاضا به حالت عادی خود بر می گردد.

در ایام محرم که مراسمات سیدالشهدا و هیئات مذهبی در سراسر کشور برگزار می شود فروش انواع نقل بهار نارنج نیز افزایش می یابد همین مساله در تعطیلات عید نوروز که دید و بازدید مرسوم است نیز تکرار می شود. شب یلدا، شب چهارشنبه سوری، اعیاد شعبانیه و دیگر مناسبت های ملی و مذهبی که در فرهنگ ما ایرانی ها وجود دارد از جمله مواقعی است که سفارشات زیادی از سوی فروشندگان نقل گردویی بهار نارنج به سوی تولید کنندگان نقل کشور در ارومیه سرازیر می شود.

در روزهای آخر سال که مقارن با سال جدید شمسی است کارگاه های تولید نقل معمولا برای آماده کردن سفارشات مشتریان به صورت شیفتی و شبانه روزی کار می کنند تا نقل ارومیه را به دست خریداران خود برسانند.

نقل گردویی بهار نارنج

قیمت نقل گردویی بهار نارنج

نقل گردویی بهار نارنج به نسبت موادی که در تهیه آن به کار رفته بسیار معقول و مناسب است. با اینکه کیفیت آجیل را دارد ولی قیمت آن هرگز قابل قیاس با آن نیست. از سویی نمک آجیل را که در مواردی مضر برای سلامتی است را ندارد. با جایگزین کردن نقل گل بهار نارنج به جای آجیل و خشکبار می توانید در هزینه های شب عید خود صرفه جویی نمایید و از طعم خوب آن لذت ببرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بیدمشک درجه یک

توزیع عمده نقل بیدمشک درجه یک

نقل بیدمشک درجه یک از گذشته تا کنون بهترین همراه چای برای ایرانیان بوده و …