آذرنام
خانه / نقل / قیمت نقل پسته ای مرغوب

قیمت نقل پسته ای مرغوب

قیمت نقل پسته ای مرغوب تحت تاثیر قیمت پسته در بازار بالا و پایین می شود. با رشد قیمت پسته طبعا نرخ نقل به دست آمده از آن نیز با افزایش قیمت مواجه می شود. پسته از جمله مغزهایی است که در تولید انواع نقل به کار می رود و امکان تولید با تمامی طعم ها اعم از گل محمدی، وانیلی و زعفرانی را دارد. نقل پسته گل محمدی یکی از معروف ترین آنهاست که در مجالس مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. و بیشترین میزان تولید در میان نقل های پسته ای را دارد.

نقل پسته ای مرغوب

از نقل پسته ای چه می دانید؟

نقل پسته ای مرغوب

در باب چیستی نقل پسته ای همان طور که از نامش پیداست باید گفت که پسته اصلی ترین قسمت و بخش مرکزی نقل را تشکیل می دهد. پسته هایی که فاقد آلودگی بوده و معمولا از شهرهایی چون سمنان، کرمان، رفسنجان و دامغان تهیه می شود. پسته استفاده شده در نقل از بهترین نمونه های این محصول در بازار تامین می شود تا کیفیت کار در سطح مطلوب و قابل قبولی باشد.

هم چنین این محصول باید در بسته های محکم و بدون درز به نوعی که ایمن از نفوذ هوا باشد قرار بگیرد تا خشک نشده و نرمی و لطافتی که دارد را از دست ندهد. برای این کار تهیه ی بسته بندی مناسب و استاندارد امری مهم و ضروری است که لزوم مشورت با متخصصین حوزه چاپ و بسته بندی را می طلبد.

در صورت لحاظ موارد فوق نقل پسته ای می تواند تا مدت ها در محیط مغازه، سالم و بدون کمترین کاهش رطوبتی باقی بماند. این نقل اندازه و سایز متوسطی دارد نه زیاد درشت و نه بسیار ریز. در واقع اندازه ای میان نقل گردویی و خلالی دارد دقیقا در حجم و اندازه قندهای خوراکی.

نقل پسته ای مرغوب

توزیع عمده نقل پسته ای مرغوب

همسانی نقل پسته با قند مزیت بسیار خوبی برای این نمونه از نقل ایجاد کرده و سبب شده مصرف کننده ارتباط بهتری با این نقل برقرار سازد و آن را به عنوان جایگزینی برای قند انتخاب نماید. با جایگزین شدن نقل پسته ای به جای قند در برخی مناطق کشور تقاضا برای این محصول رشد داشته و شرکت های پخش بسیاری اقدام به توزیع عمده نقل پسته ای مرغوب در سطح کشور کرده اند. توزیع و پخش عمده نقل پسته ای در حال حاضر با روند قابل قبولی صورت می گیرد و فروشندگان کم و کسری از لحاظ تامین بار ندارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …