آذرنام
خانه / نقل / قیمت نقل گردویی دارچینی درجه یک

قیمت نقل گردویی دارچینی درجه یک

نقل گردویی دارچینی درجه یک را مصرف کنندگان در فصل سرما و بیشتر برای تامین حرارت بدن خود استفاده می کنند. هم چنین این نقل برخلاف سایر نمونه های موجود در مراسمات عزاداری و ختم نیز همراه با حلوا و خرما برای پذیرایی از میهمانان حاضر در تعزیه و سر مزار کاربرد دارد. خانواده معزا این نقل را به صورت بسته های کیلویی با قیمت مناسب از بازار تهیه کرده و سپس در بسته های کوچک به همراه حلوا یا خرما بسته بندی کرده و به حاضران در جلسه ختم تقدیم می کنند.

حلوا نثار یا حلوا زعفرانی، خرما مجلسی و نقل گردویی از اصلی ترین ملزومات مراسم مرثیه و عزاداری به شمار می آید.

نقل گردویی دارچینی

نقل گردویی دارچینی از چه ترکیبی تولید می شود؟

نقل گردویی دارچینی

نقل دارچینی خوشمزه همانند همه ی نقل ها با پایه اصلی شکر تولید می شود. شکر مهم ترین ماده ی تشکیل دهنده ی نقل است بنابراین باکیفیت یا فاقد کیفیت بودن آن تاثیر مستقیمی روی نتیجه کار و نقل تولیدی ما دارد. پیشنهاد می شود از شکری برای این کار استفاده شود که عاری از هر گونه ذره سیاه رنگی که در برخی شکرها یافت می شود باشد.

گردو ماده اولیه دیگری است که در نقل گردویی دارچینی به کار می رود البته در نمونه های دیگر طبیعتاً مغز گیاهی دیگری استفاده می کنند. برای مثال در نقل دارچینی خلالی دیگر از گردو استفاده نمی شود بلکه از خلال بادام به عنوان مغز نقل استفاده می شود.

گردو مورد مصرف در نقل گردویی دارچینی حتما باید تازه و با طراوت باشد و محصولی امساله باشد و از گردوهای مانده و تاریخ مصرف گذشته به هیچ عنوان استفاده نشود.

حال نوبت به طعم دهنده ها می رسد دارچین طعمی است که برای نقل دارچینی از آن بهره می بریم. زعفران، زنجبیل، برگ گل محمدی، برگ به لیمو، گل بهار نارنج نیز هر کدام در تهیه نقل گردویی مربوط به خود کاربرد دارند. همان طور که می بینید تمامی طعم دهنده ها منشا گیاهی دارند و به عنوان گیاه دارویی در بازار شناخته می شوند.

نقل گردویی دارچینی

استعلام قیمت نقل گردویی دارچینی

استعلام قیمت نقل گردویی دارچینی امکان مقایسه آن با قیمت دیگر فروشگاه ها را آسان می سازد البته باید ذکر کرد که قیمت در نقل می تواند با بالا پایین کردن مواد اولیه دستخوش تغییر شود از این رو خرید آن از تولیدی های قابل اعتماد شرط است. تنها بدین شکل می توانید انتظار خرید انواع نقل با قیمتی واقعی را داشته باشید.

به هیچ وجه با تولید کننده های ناشناس روی قیمت محصول بحث نکنید چون آنها می توانند در ظاهر برای جلب نظر شما درصدی از قیمت را پایین بیاورند ولی در حین تولید از مقدار و کیفیت مواد اولیه بزنند تا جبران تخفیفی که به شما داده اند را بکند پس حتما قبل از هر چیز به اعتبار تولیدی بپردازید و بیشتر از قیمت روی این موضوع وقت بگذارید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …