آذرنام
خانه / نقل / عرضه انواع نقل گشنیز درجه یک

عرضه انواع نقل گشنیز درجه یک

سفارش انواع نقل گشنیز درجه یک را در هر طعمی که بخواهید می توانید از مجموعه نقل آذرنام سفارش دهید. این طعم ها شامل نقل گشنیز وانیلی، زعفرانی و گل محمدی می شود.

نقل گشنیز تولید شده در این واحد همه روزه و به شکل تولید روز صورت می گیرد و با توجه به اینکه بعد از گرفتن سفارش، استارت تولید آن زده می شود از این نظر برای فروش در فروشگاه و آجیل سرا بسیار مناسب است.

چون ماندگاری خوبی دارد و این طور نیست که تولید شده و در انبار نگهداری شود و سپس مشتری برای آن جور شود طبعا این شیوه برای مشتری که نقل را می خرد مناسب نیست چون در این حالت مدتی از زمان تولید گذشته و به خریدار مجبورا از نقل های درون انبار داده می شود اما در روش سفارش گیری کار تولید بعد از اخذ سفارش صورت می پذیرد.

نقل گشنیز درجه یک

در تولید نقل گشنیز درجه یک به چه مواردی باید دقت کرد؟

نقل گشنیز درجه یک

مهم ترین نکته در تولید نقل گشنیز درجه یک دقت در نوع گشنیزی است که در تهیه ی نقل گشنیز به کار می رود. حتما لازم است که گشنیز خریداری شده کاملا از سنگریزه، خس و خاشاک و گرد و غبار پاک شده باشد به عبارتی گشنیز مورد مصرف می بایست بوجاری شده باشد.

همان طور که می دانید بوجاری عملی را گویند که در تمیز کردن حبوبات، غلات و دانه های گیاهی کاربرد دارد و طی آن محصولات ذکر شده از سنگریزه هایی که در درون گشنیز یا گندم و یا هر غله دیگری که وجود دارد پاک و جدا می شود. حال ممکن است این کار به شکل دستی و با کمک چنگک انجام شود و یا با استفاده از دستگاه بوجاری اتفاق بیفتد.

بی دقتی در این موضوع باعث می شود سنگریزه ها همراه گشنیز وارد خط تولید شده و موجب آسیب دیدگی و حتی شکستن دندان مصرف کنندگان عزیز گردد. از این رو حتما می باید تولید کننده در هنگام خرید تخم گشنیز ها دقت کرده و از جاهای مطمئن و با سلیقه آن را تهیه نماید.

نقل گشنیز درجه یک

عرضه نقل گشنیز آذرنام

عرضه نقل گشنیز آذرنام به مدد استقبال خوبی که از سوی مصرف کنندگان از این محصول شده بسیار رونق خوبی دارد. دلیل رونق نیز استفاده این شرکت از مواد اولیه مرغوب در تولید است. به کارگیری گشنیزهای تمیز و بوجاری شده موجب شده نقل گشنیز تولید شده درجه یک و محصولی مطلوب باشد.

دقت در تولید، احترام به جایگاه مشتری، استفاده از مواد مصرفی مرغوب از اولویت های اصلی مجموعه آذرنام است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …