آذرنام
خانه / نقل / فروش عمده نقل گردویی زعفرانی

فروش عمده نقل گردویی زعفرانی

اگر به دنبال خرید ارزان ترین نقل گردویی زعفرانی هستید حتما تولید کننده هایی را انتخاب کنید که به طور تخصصی روی تولید و فروش عمده نقل فعالیت می کنند. این واحدها برای خرید عمده مناسب هستند و الا واحدهایی که به صورت فروشگاهی کار می کنند و به اندازه نیاز خود تولید می کنند مناسب برای خرید عمده نیستند چون این مراکز برای تولید عمده تعریف نشده اند و امکانات لازم برای این کار نظیر ماشین آلات، نیروی انسانی کافی را ندارند و اگر بخواهند به طور عمده تولید نمایند چون کار همیشگی شان نیست از مجموعه هایی که تولید کننده عمده هستند کمک می گیرند و با درصدی سود به خریدار عمده می فروشند. از این نظر فروشگاه های خرده فروش که همزمان تولید کننده نیز هستند برای خرید عمده نمی توانند گزینه ایده آلی باشند.

نقل گردویی زعفرانی

تفاوت بین کارگاه های تولیدی با فروشگاه های تولیدی در چیست؟

نقل گردویی زعفرانی

در ابتدا لازم است برای درک بهتر موضوع این دو واحد تولید کننده را خدمت تان معرفی کنیم:
فروشگاه های تولیدی عبارت از واحدهایی هستند که نقل را به اندازه میزان فروش خود تولید کرده و سپس بصورت خرده و تکی عرضه می کنند این واحدها دقیقا شبیه شیرینی سراها عمل می کنند یعنی ضمن اینکه فروشنده نقل هستند تولید کننده نیز می باشند. طبعا مقدار تولید در این واحدها کم و محدود است.
کارگاه های تولیدی. منظور واحدهایی هستند که صرفا با هدف تولید عمده نقل و ارسال آن به شهرستان ها و کشورهای خارجی شکل گرفته اند. این واحدها معمولا با شرکت های شهرستانی سر و کار دارند و فروش تکی در آنها کاربردی ندارد.

حال که به تعریف روشنی از این دو پرداختیم به آسانی می توانیم به تفاوت بین کارگاه و فروشگاه تولیدی نقل بپردازیم.

  • نوع مشتری. بیشتر مراجعین فروشگاه تولیدی را خریداران خانگی و کسانی که خریدار تکی نقل گردویی زعفرانی هستند تشکیل می دهند حال آن که در کارخانه و کارگاه تولیدی نقل عکس این موضوع حاکم است یعنی اغلب مراجعین صاحبان شرکت ها و فروشندگان محصولات آجیلی هستند و مصرف کنندگان ارتباطی با این مراکز ندارند.
  • حجم تولید. همان طور که در سطور بالا نیز گذشت مقدار و میزان تولید بین این دو واحد تولیدی هرگز با هم یکسان نیست فروشگاه ها با توجه به فروش تکی خود تولید می کنند ولی کارگاه ها بصورت تناژی و انبوه مبادرت به این کار می کنند.

نقل گردویی زعفرانی

کارگاه تولید نقل گردویی زعفرانی آذرنام

کارگاه تولیدی آذرنام یکی از فعال ترین کارخانجات حال حاضر در زمینه تولید نقل گردویی زعفرانی است. این مجموعه کارگاهی بوده و انواع نقل ارومیه اعم از گردویی، بادامی، پسته ای، گشنیزی و خلالی را به طور عمده تولید کرده و علاوه بر عرضه عمده نقل در داخل کشور اقدام به صادرات آن به خارج کشور نیز می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …