آذرنام
خانه / نقل / کارخانه تولید نقل بیدمشکی ابریشمی

کارخانه تولید نقل بیدمشکی ابریشمی

نقل بیدمشکی ابریشمی با تولید خوبی در ارومیه روبرو شده و کارخانه های متعدد تولیدی که بیشتر به صورت کارگاهی فعالیت می کنند شکل گرفته است. آنچه برای موفقیت در تولید نقل بیدمشکی ابریشمی مسلم است و سبب ماندگاری و پایداری تولید کننده در عرصه تولید می شود تولید محصولاتی باکیفیت و مطابق با موازین و ضوابط مصوب بهداشتی است. محصولی که بتواند تامین کننده منافع مشترک تولید کننده و مصرف کننده باشد. به عبارتی خریدار نقل بیدمشک ارومیه پس از خرید رضایت کاملی از محصولی که خریده را داشته و از خرید خود پشیمان نشود.

و شرایطی را مهیا کند که مشتری به عنوان اصلی ترین رکن کارخانه به مجموعه تولیدی و شخص تولید کننده اعتماد کامل داشته باشد.

نقل بیدمشکی ابریشمی

دلیل فراوانی نقل بیدمشکی در ارومیه چیست؟

نقل بیدمشکی ابریشمی

یکی از عوامل مهمی که سبب شده نقل بیدمشکی ابریشمی در این شهر به شکل انبوه تولید شود و کارگاه های متعددی برای تولید آن شکل بگیرد دسترسی آسان به مواد اولیه بویژه گیاه بیدمشک است. فراوانی تولید بیدمشک سبب شده این شهر به عنوان قطب و محور تولید بیدمشک در کشور شناخته شود. جدای از تولید نقل بیدمشک سنتی مشتقات دیگری هم از این گیاه دارویی تولید می شوند از انواع دسرها، شربت ها، عرقیات گرفته تا ده ها ماده غذایی دیگر که همه شان مشتق شده از گیاه بیدمشک است.

حال سوالی که شاید به ذهن مخاطب برسد این است که دلیل استقبال از این گیاه چیست؟چرا مردم تا این اندازه از بیدمشک و فرآورده های به دست آمده از آن تمایل نشان می دهند و چرا در گذر زمان این تعداد محصول و ماده فرآوری شده از بیدمشک بوجود آمده است؟ مهم ترین دلیلی که می شود برای این سوالات بازگو کرد خاصیت های فراوان درمانی است که خداوند در این گیاه به ودیعه نهاده است که به مواردی چند اشاره می شود:

بیدمشک گیاهی است که بیشتر برای تقویت قلب و اعصاب از سوی پزشکان تجویز می شود و تاثیر مثبتی رو عملکرد سیستم قلبی و عروقی دارد. هم چنین این گیاه به عنوان محرک قوای جنسی شناخته شده و در درمان برخی نارسایی های جنسی اثر مثبتی دارد.

نقل بیدمشکی ابریشمی

قیمت نقل بیدمشکی ابریشمی

قیمت خرید نقل بیدمشک ابریشمی در ارومیه به نسبت سایر مناطق کشور ارزانتر است چون اصلی ترین ماده برای تولید این نقل که بیدمشک باشد محصول بومی شهر ارومیه است و همین نیز در قیمت نهایی آن تاثیر گذار بوده و باعث رقابتی شدن قیمت آن در مقایسه با سایر نقاط کشور شده است.

پر واضح است هر چقدر دسترسی به مواد اولیه در تولید آسان تر و راحت تر باشد قیمت محصولی که تولید می شود مناسب تر خواهد بود. چیزی که در نقل بیدمشک ارومیه کاملا مشهود است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …