آذرنام
خانه / نقل بهار نارنج / تولید کننده نقل بهار نارنج نیم کیلویی

تولید کننده نقل بهار نارنج نیم کیلویی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بسته بندی های بسیار مناسب در داخل کارتن های ۱۵ کیلویی تولید و به بازار عرضه می گردد. قیمت هر کارتن آن بستگی به تعداد بسته های داخل آن دارد. وزن هر بسته متفاوت است و می تواند بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ گرم متغیر باشد. نقل بادام، نقل بیدمشک انواع مختلف نقل ها هستند که در این مرکز به فروش می رسد.

تولید کننده نقل بهار نارنج نیم کیلویی

مشخصه های نقل بهار نارنج مرغوب

مشخصه های نقل بهار نارنج مرغوب نقل یک نوع شیرینی سنتی ایرانی است که مورد علاقه بسیاری از افراد بوده و معروفترین سوغاتی شهر ارومیه می باشد زیرا اولین بار در شهر ارومیه درست شد. البته امروزه در شهرهای دیگر نیز تولید می شود اما به نام نقل ارومیه عرضه می شود. از مشخصه های نقل ارومیه ترد و خوش طعم بودن آن است. این شیرینی وقتی با رایحه ای مانند بهار نارنج ترکیب می شود طعم آن دو چندان می گردد.

بهار نارنج از مواد بسیار مفیدی مانند منگنز، کلسیم و روی تشکیل شده به همین دلیل استفاده آن در نقل سبب شده تا به این شیرینی دوست داشتنی خواص دارویی نیز بدهد. هنگامی که نقل را با چای مصرف می کنید متوجه می شوید که همانند یک دیازپام عمل کرده و آرامشی را برای شما به ارمغان می آورد.

برای اینکه نقل ها همواره خواص خود را داشته باشند باید به نحوه نگهداری آن توجه نماییم. گاها دیده می شود نقل ها در مناطق مرطوب نرم می شوند. بنابراین لازم است تا آنها را در داخل یخچال نگهداری نماییم.

مرکز خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی

مرکز خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی نقل بهار نارنج دارای خواص بسیار زیادی است و استفاده آن به همراه چای می تواند نشاط آور باشد از طرفی به دلیل داشتن خواص دارویی سردردهای میگرینی را به شدت کاهش می دهد. بنابراین این شیرینی با خاصیت، می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای قند باشد. با تحقیقاتی که بر روی آن انجام شده نشان می دهد افرادی که مشکل دیابت دارند به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند بدون اینکه قند خون این افراد افزایش یابد.

از طرفی در نقل هیچ گونه مواد شیمیایی به کار نرفته به همین خاطر، بیشتر از شیرینی های دیگر مورد توجه واقع شده است. یکی دیگر از مزیت های استفاده از نقل به جای قند، جلوگیری از لخته شدن خون می باشد. نقل با رایحه بهار نارنج فواید زیادی دارد. انواع مختلفی از این نوع شیرینی در مرکز خرید نقل وجود دارد که هر کدام دارای طعم های متنوعی هستند. بسته های نیم کیلویی از لحاظ قیمت در مقایسه با بسته های کوچکتر به صرفه تر می باشد.

البته بسته های کوچکتر دارای وزن های کمتری بوده و معمولا از ۱۰۰ گرم شروع می شود. معمولا تعداد ۳۰ تا ۴۰ بسته در هر کارتن وجود دارد. اگر نقل به صورت عمده خریداری گردد از تخفیف بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج یک کیلویی

تولید و عرضه نقل بهار نارنج یک کیلویی

نقل بهار نارنج یک کیلویی محصولی بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد که از …

دیدگاهتان را بنویسید