آذرنام
خانه / نقل / صادرات انواع نقل گردویی زعفرانی

صادرات انواع نقل گردویی زعفرانی

برای صادرات انواع نقل گردویی زعفرانی زیر ساخت های لازم برای این کار را باید فراهم کرد از مناسب سازی بسته بندی گرفته تا ارتقا بخشیدن به سطح کیفی محصول. در بحث بسته بندی علاوه بر اینکه بسته های ما باید از نظر ایمنی و استحکام در سطح قابل قبولی باشد لازم است نوشته های روی بسته نیز کاملا مطابق با نیازهای کشور مقصد تعریف شود. در برخی کشورها حتما قید کردن تاریخ میلادی الزامی است و شرط لازم برای ورود کالا به کشور است. در بعضی جاها لزوما باید محتویات داخل بسته به زبان کشور مقصد نوشته شود. برخی از مناطق جهان قوانین گمرکی مخصوص به خود را دارند که حتما باید قبل از شروع صادرات نقل گردویی به آنجا آن موارد را به خوبی دانست.

نقل گردویی زعفرانی

صادرات نقل گردویی زعفرانی چه تاثیری روی صنعت نقل کشور می تواند داشته باشد؟

نقل گردویی زعفرانی

قطعا صادرات در گشایش اقتصادی هر کشوری نقشی اساسی دارد و کالاهایی که موفق به ورود به حوزه صادرات شوند روز به روز رشد کرده و علاوه بر اینکه موجب پیشرفت آن صنعت خاص می شوند ارزآوری خوبی نیز برای کشور صادر کننده دارند. همین موضوع در نقل گردویی زعفرانی نیز صادق است یعنی با صادرات این محصول به کشورهای خارجی تولیدی های فعال در این صنعت جان تازه ای خواهند گرفت و شاغلین مشغول در این حرفه با درآمد و سود بیشتری مواجه خواهند شد.

متاسفانه مشکلی که در بحث صادرات نقل گردویی به مانند سایر محصولات صادراتی وجود دارد خلا بازاریابی و تبلیغ است. کار موثری در این زمینه انجام نشده و آن گونه که باید و شاید تبلیغات درست و جامعی در این زمینه صورت نگرفته است. البته این به معنای انکار فعالیت مجموعه های صادراتی در این زمینه نیست چرا که برخی واحد‌های تولیدی از جمله آذرنام به شکل گسترده ای در سطح کشور و جهان اقدام به بازاریابی و فروش انواع نقل کرده و در این راه نیز موفقیت هایی را به دست آورده است لکن این حجم از فعالیت برای محصول پرظرفیتی چون نقل ارومیه کافی نیست و باید میزان فعالیت های صادراتی روز به روز افزایش یابد که مجموعه تولیدی آذرنام برنامه ها و اهداف مهمی را در این زمینه اتخاذ کرده و روز به روز برای تحقق آن گام بر می دارد.

امروزه محصولات آذرنام جدای از بازارهای داخل کشور در برخی از کشورهای منطقه نیز به فروش می رسد و امید آن می رود که این میزان از صادرات به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

نقل گردویی زعفرانی

عرضه کننده نقل گردویی زعفرانی در کشور

این مجموعه انواع نقل زعفرانی را به بازار عرضه می کند. همان طور که می دانید نقل زعفرانی انواع مختلفی دارد و با مغزهای بسیاری نظیر گردو، خلال بادام، گشنیز، پسته و بادام درسته تولید می شود و تولیدی آذرنام همه اینها را با قیمت رقابتی و کیفیت مطلوب به بازارهای هدف خود عرضه می کند.

نقل زعفرانی گردویی به دلیل رنگ جذابی که دارد در بیشتر مراسمات و هم چنین در سفره آرایی ها و تزیین دسرها مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …