آذرنام
خانه / نقل / صادرات نقل گردویی زعفرانی

صادرات نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی زعفرانی یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین نمونه های نقل در بازارهای داخلی و خارجی است. شناخته شدن این نقل تا حدودی تحت تاثیر زعفران اصیل ایرانی است که در ترکیب آن مورد استفاده قرار گرفته است. عموما محصولاتی که در محتویات آنها زعفران به کار رفته شده از بازار فروش خوبی برخوردارند و بشدت از سوی مصرف کننده مورد استقبال واقع می شوند. طعم عالی، مزیت های بی شمار دارویی، بسته بندی شکیل، جذاب و عام پسند دلیل استقبال از نقل زعفرانی گردویی است.

نقل گردویی زعفرانی

اولین گام برای صادرات نقل گردویی زعفرانی چیست؟

نقل گردویی زعفرانی

اولین قدم برای صادرات نقل زعفرانی اطلاع از hs code آن است. این کد تعرفه ای بین المللی برای هر یک از کالاهای تولیدی است که جزییات محصول را مشخص می کند و در بازار های معاملات جهانی خریداران و فروشندگان این کد را در فاکتورهایی که بین شان رد و بدل می شود ثبت می کنند.

hs code یک کد هشت رقمی است که ۴تا ۶ رقم آن بین کشورهای عضو مشترک بوده و جنبه جهانی دارد و ۲ رقم آن نیز براساس فضای طبقه بندی کالاهای کشورها متفاوت می باشد.

تا سال ۲۰۱۵ میلادی ۱۸۰ کشور به استفاده از hs در ساختار طبقه بندی صادرات کالا و واردات کالا در گمرکات خود پیوسته اند.

نقل در بازارهای جهانی با کد تعرفه (hs code) 17049000 شناخته می شود و حتما لازم است در حین صادرات به طور صحیح در مدارک مورد نیاز گمرکی ثبت شود تا مشکلی برای فروشنده و خریدار بوجود نیاید.

داشتن اطلاعات فوق کمک می کند صادرات نقل گردویی زعفرانی به سهولت انجام گرفته و مشکلی در فرآیند ارسال بار متوجه صادر کننده نشود. البته در صورت کار کردن با واحد‌های تولیدی معتبر اطلاعاتی مازاد بر این در اختیار خریدار گذاشته خواهد شد تا جلوی بسیاری از ریسک ها گرفته شود. از این رو همواره پیشنهاد ما همکاری خریداران با تولید کنندگان خبره است.

نقل گردویی زعفرانی

قیمت باور نکردنی نقل گردویی زعفرانی

قیمت نقل گردویی زعفرانی به دلیل ارزان بودن مواد اولیه در کشور و نیز پایین بودن هزینه ها از جمله هزینه نیروی کار و حامل های انرژی به نسبت سایر کشورها مناسب بوده و همین امر باعث جذابیت کالاهای ایرانی از حیث قیمت در بازارهای جهانی شده است.

مشتریان به نسبت هزینه ای که پرداخت می کنند محصول بیشتری را دریافت می کنند که این عاملی برای استقبال بازارهای منطقه از محصولات ایرانی شده است. محصولات ایرانی دارای قیمت باورنکردنی هستند و پتانسیل بسیار بالایی برای رقابت با نمونه های خارجی را دارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …