آذرنام
خانه / نقل / بازار فروش نقل بیدمشک ارومیه

بازار فروش نقل بیدمشک ارومیه

نقل بیدمشک ارومیه را از نقل فروشی های سراسر کشور تهیه کنید. در مراسمات خود بویژه مجالسی که برای شادی و سرور و خلق لحظات خاطره انگیز بر پا کرده اید می توانید از نقل شیرین ارومیه استفاده کنید. با نقل ارومیه شیرینی اوقات را مضاعف کرده و دقایقی به یاد ماندنی برای خود و دوستان تان ایجاد نمایید.

طعم خوب گیاه بیدمشک بازار فروش خوبی را برای این محصول فراهم کرده و واحد‌های فروشگاهی بسیاری اعم از سراهای آجیل، عطاری ها و حتی هایپر مارکت ها در راستای فروش نقل بیدمشک و عرضه آن به عموم مردم شکل گرفته اند.

نقل بیدمشک ارومیه

چرا نقل بیدمشک در ارومیه با قیمت مناسبی عرضه می شود؟

نقل بیدمشک ارومیه

با پایین بودن قیمت مواد اولیه طبعا نرخ محصول تولیدی نیز ارزان و مقرون به صرفه می شود. با توجه به این مطلب از آنجایی که ارومیه بالاترین درصد تولید بیدمشک را به خود اختصاص داده و اولین تولید کننده بیدمشک کشور می باشد این نزدیکی به منابع و مواد اولیه هزینه ها را کاهش داده و موجب شده نقل بیدمشک تهیه شده در این شهر دارای قیمت مناسب تر و پایین تری به نسبت دیگر شهرها داشته باشد.

بیدمشک محصول بومی شهر ارومیه است که به دلیل تولید انبوهی که دارد در صنایع مختلفی چون نقل ریزی، عرق گیری و شیرینی پزی مورد استفاده قرار می گیرد. سالانه بیش از ۲ میلیون لیتر عرق بیدمشک تولید می شود که بخشی از آن برای مصارف داخلی و کارخانجات داخل کشور و بخشی نیز برای ارسال به کشورهای خارجی صادر می گردد.

ثبت بیدمشک در فهرست آثار ملی توسط حوزه مطالعات مردم شناسی اداره کل میراث فرهنگی به عنوان متولی ثبت موضوعات میراث ناملموس در استان در سال ۹۱ و با شماره ۴۷۸ در فهرست آثار ملی میراث ناملموس کشور بنام استان آذربایجان غربی به ثبت رسید.

نقل بیدمشک سنتی را در بسته بندی های متنوع یک کیلویی و نیم کیلویی می توانید تهیه کنید.

نقل بیدمشک ارومیه

فروش انبوه نقل بیدمشک ارومیه

دسترسی آسان به خلال بادام بیدمشک که اصلی ترین ماده لازم برای تولید نقل بیدمشک می باشد امکان تولید انبوه این محصول را فراهم کرده و مجموعه های بسیاری از جمله تولیدی آذرنام توان تولید عمده و تناژی آن را دارند.

این واحدها با فروش انبوه نقل بیدمشک درجه یک فرصت های شغلی زیادی را در صنعت نقل ریزی و صنایع موازی آن ایجاد کرده و موجب اشتغال جوانان بسیاری در این منطقه از کشور شده اند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بیدمشک یک کیلویی

خرید نقل بیدمشک یک کیلویی برای عروسی

یکی از مبارک ترین خریدهای نقل بیدمشک یک کیلویی برای جشن عروسی است. این نقل …