آذرنام
خانه / نقل / فروشنده بهترین نقل بیدمشک بسته بندی

فروشنده بهترین نقل بیدمشک بسته بندی

نقل بیدمشک را بسته بندی شده خریداری کنید اگر به منظور مصرف شخصی تهیه می کنید اما اگر چنانچه قصد فروش آن را دارید و برای عرضه در محل کسب خود خریداری می کنید پیشنهاد می شود از نوع فله آن برای این کار استفاده کنید. نقل فله مزایای خاص خود را دارد و سبب می شود محصول با قیمت بهتر و ارزان تری به دست شما برسد. برای مصارف خانگی حتی الامکان از نقل بیدمشک بسته بندی استفاده کنید چون نقل فله نگهداری دشواری دارد و اگر در معرض هوا قرار گیرد سفت شده و خاصیت خود را از دست می دهد.

نقل بیدمشک بسته بندی

چرا نقل در صورت قرار گرفتن در معرض هوا سفت شده و حالت نرمی خود را از دست می دهد؟

نقل بیدمشک بسته بندی

معمولا موادی که در تهیه ی آنها از مواد و ترکیبات شیمیایی استفاده نمی شود ماندگاری کمتری دارند و به شدت تحت تاثیر عوامل محیطی قرار گرفته و رو به افساد و خرابی می گذارند. دلیل این فساد پذیری زود هنگام ناشی از طبیعی بودن آن و عدم استفاده از مواد شیمیایی نگهدارنده است.

نقل بیدمشک سنتی یکی از این مواد مورد اشاره است که به دلیل نداشتن مواد شیمیایی در ترکیب خود با کوچک ترین تماسی با هوا واکنش نشان داده و حالت نرم خود را از دست می دهد.

این تغییر زود هنگام نه تنها عیبی برای نقل بیدمشک ارومیه محسوب نمی شود بلکه نشان از طبیعی بودن و ارگانیک بودن آن دارد. البته لازم به ذکر است که این حالت تغییر پذیری اختلالی در عرضه و فروش و مصرف آن ندارد چرا که با رعایت شرایط نگهداری می توان تا ماه ها نقل را حفظ کرده و مورد مصرف قرار داد.

طریقه نگهداری آن بسیار ساده است و اگر مصرف کننده بعد از هر بار مصرف به طور کامل بسته را ببندد و مانع نفوذ هوا شود تا مدت ها می تواند با همان کیفیت و مرغوبیت اولیه تا مدت ها استفاده کند. همین کار ساده اگر انجام نگیرد نقل ها سفت شده و امکان آسیب به دندان ها را نیز دارد.

نقل بیدمشک بسته بندی

خرید نقل بیدمشک فله

همان طور که گذشت نقل بیدمشک فله بیشتر از سوی فروشندگان خریداری می شود چون حاشیه سود بیشتری دارد و با قیمت ارزان به دست خریدار می رسد. دلیل ارزان بودن آن هم کاملا روشن است چون هزینه بسته بندی از آن کسر شده و محصول بدون اعمال هزینه بسته بندی قیمت گذاری شده است. همین نیز عاملی برای ارزانی قیمت نقل بیدمشک فله شده است.

توضیح اینکه خریداران نقل فله پس از خرید آن از تولیدی با بسته بندی های خاص خود که می تواند جعبه های مقوایی، ظروف پلاستیکی و یا حتی پک های چوبی باشد اقدام به بسته بندی آن با نام و نشان تجاری خود می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بیدمشک یک کیلویی

خرید نقل بیدمشک یک کیلویی برای عروسی

یکی از مبارک ترین خریدهای نقل بیدمشک یک کیلویی برای جشن عروسی است. این نقل …