آذرنام
خانه / نقل / مرکز توزیع نقل گردویی خوشمزه

مرکز توزیع نقل گردویی خوشمزه

مرکز توزیع نقل گردویی خوشمزه ترین آن را برای فروش عرضه می کند. با فروش نقل گردویی خوشمزه تعداد مشتریان چند برابر شده و حجم خرید و فروش نقل نیز بیشتر می شود. نقل گردویی پذیرایی ایده آلی برای اجرای مراسمات می باشد. اگر چنانچه میزبان میهمانی مهمی هستید و دوست دارید به بهترین نحو از مدعوین خود پذیرایی کنید حتما نقل گردویی ارومیه را نیز در ملزومات پذیرایی خود داشته باشید. نقل گردویی چون جنبه سوغاتی دارد و در رنگ های مختلفی که منشا گیاهی و طبیعی دارند تولید می شود از این رو بسیار خوشایند میهمانان مراسم می تواند باشد از سویی قیمت مناسبی هم دارد و برخلاف سایر تنقلات فانتزی و شیک که قیمت گران تری دارند بسیار مقرون به صرفه است.

نقل گردویی خوشمزه

برای تولید نقل گردویی خوشمزه از چه نوعی مغزی استفاده می شود؟

نقل گردویی خوشمزه

خوشمزه شدن نقل گردویی طعم دار در گرو مغزی است که در تهیه و تولید آن به کار می رود. برای تولید نقل گردویی درشت معمولا سه سایز مغز گردو بیشترین کارایی را دارند:
مغز تک پر. برای تهیه نقل گردویی مخصوص بیشتر از این نمونه مغز استفاده می شود. سایز تک پر به یک چهارم از مغز گردو اطلاق می شود و نقل تولیدی از آن در ردیف نقل های پر مغز قرار می گیرد. به دلیل طعم خوب و فوق العاده ای که دارد خواهان زیادی در بازار مصرف دارد.

مغز دو پر. نقل تهیه شده از آن نیز جزء نقل های مخصوص است. درشت ترین نقل موجود در بازار است. و همانند نوع تک پر دارای طعم خوب و طرفداران خاص خود است. این نقل ها چون پر مغز به حساب می آیند و از میزان مغز بیشتری برای تهیه ی آنها استفاده می شود به نسبت بقیه قیمت بیشتری دارند.

مغز شکسته. مغزهای شکسته اندازه و سایز کوچک تری در مقایسه با مغز تک پر و دو پر دارند. نقل گردویی معمولی با استفاده از مغز شکسته تولید می شود. چون نقل ها با توجه به اندازه مغز سایز بندی می شوند از این رو نقل تولید شده از این مغز کوچکتر بوده و امکان صرف با چای را هم دارد.

تنوع رنگ، طعم و بسته بندی در تمامی نمونه های بالا ممکن بوده و تولید کنندگان می توانند با هر سه نوع مغز مصرفی انواع نقل گردویی را تولید کنند. ضمن اینکه هر سه نقل طعم خوب و مورد انتظار را دارند.

نقل گردویی خوشمزه

مرکز فروش و توزیع انواع نقل گردویی

در مرکز توزیع نقل گردویی تمامی انواع بالا را می توانید تهیه کنید و اگر خودتان فروشنده تنقلات و آجیل و خشکبار هستید و می خواهید در مغازه خود آن را عرضه کنید پیشنهاد می شود آن را از تولید کننده اصلی خریداری نمایید. تولیدی آذرنام یکی از مراجع اصلی تولید نقل در کشور که انواع نقل گردویی را به صورت انبوه تولید می کند و مشتریان زیادی که همگی فروشندگان شهرهای مختلف هستند دارد. همکاری با شرکت ها و نهادهای دولتی و خصوصی نیز بخشی از فعالیت های این واحد تولیدی است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …