آذرنام
خانه / نقل گردویی / نقل گردویی ارومیه از کجا بخریم

نقل گردویی ارومیه از کجا بخریم

شرکت های پخش مواد غذایی و محصولات شکری، دارندگان فروشگاه های عرضه آجیل و خشکبار و هم چنین بازرگانان و صادر کنندگان محصولات ایرانی برای خرید نقل گردویی ارومیه در طعم های مختلف می توانند با مدیر فروش شرکت آذرنام تماس گرفته و ضمن اطلاع از آخرید قیمت روز نقل، لیست قیمت محصولات را نیز دریافت کنند.

نقل گردویی ارومیه

مرکز فروش نقل گردویی در ارومیه

برای خرید عمده نقل مشتریان همواره قصد دارند آن را به صورت مستقیم و بی واسطه از تولید کننده خرید کنند.از سویی تولید نقل در تناژ بالا و در زمانی کوتاه برای بسیاری از تولید کنندگان ممکن نیست.در نتیجه وجود مجموعه ای که بتواند این مهم را در زمانی کوتاه انجام دهد امری ضروری است.

مجموعه تولیدی آذرنام واقع در مرکز تولید نقل کشور به واسطه ی تولید عمده محصولات خود می تواند یکی از گزینه های انتخابی خریداران عمده این محصول باشد.شرکت تولیدی آذرنام با خرید مواد اولیه مرغوب اقدام به تولید و بسته بندی باکیفیت ترین نوع نقل کرده و آن را در سریع ترین زمان ممکن روانه بازار می کند.

یکی از مهم ترین اقداماتی که مجموعه ما می تواند انجام دهد ناظر به بسته بندی محصول است.نحوه توزین، نوع و جنس بسته بندی مطابق با نظر مشتری قابل تغییر بوده و متقاضیان می توانند براساس سلیقه خود سفارش دهند.

خریداران نقل گردویی ارومیه

خریداران عمده نقل ارومیه به چند دسته اصلی تقسیم می شوند:

  1. خریدارانی که در حوزه پخش مواد غذایی فعالیت دارند. این اشخاص یا به شکل شخص محور و یا در قالب شرکت های پخش در کنار سایر محصولات غذایی و خوراکی انواع نقل ارومیه را نیز توزیع می کنند.
  2. تاجران و بازرگانانی که محصولات ایرانی را به خارج از مرزها ارسال می کنند یکی دیگر از خریداران عمده نقل هستند و با هدف صادرات دست به خرید این محصول می زنند.
  3. صاحبان فروشگاه های آجیلی که در کلیه ی شهرهای کشور حضور دارند و همراه با عرضه سایر محصولات فروش نقل ارومیه را نیز در ویترین فروشگاهی خود عرضه می کنند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی زعفرانی

اخذ نمایندگی فروش نقل گردویی زعفرانی از مجموعه آذرنام

نقل گردویی زعفرانی یکی از لذیذترین نقل های سنتی ارومیه است که در سراسر ایران …