آذرنام
خانه / نقل / پخش کننده نقل دارچینی خوشمزه ارومیه

پخش کننده نقل دارچینی خوشمزه ارومیه

نقل نوعی شیرینی خوشمزه و لذیذ است که در اندازه ها و طعم های مختلفی تهیه می شود، این شیرینی معمولا به هنگام نوشیدن چای به جای قند استفاده می شود و به دلیل اینکه نقل از قند نرم تر است گزینه بسیار مناسب تری به جای قند در هنگام صرف چای می باشد همچنین در تهیه نقل از دانه هایی مانند هل، تخم گشنیز یا مغز گردو استفاده می شود که برای بدن بسیار مفید هستند.

پخش کننده نقل دارچینی خوشمزه ارومیه بهترین و باکیفیت ترین شیرینی نقل را در انواع طعم های مختلف تولید و عرضه می کند.

نقل دارچینی خوشمزه

مواد اولیه نقل دارچینی خوشمزه

نقل دارچینی خوشمزه

نقل از جمله تنقلاتی است که معمولا همراه با چای میل می شود که در انواع مختلف و طعم های متفاوت تهیه می شود و در داخل آن ها از مغز های مختلفی استفاده می شود.

نقل دارچینی می تواند از مواد اولیه مختلفی تشکیل شود که بخش جدایی ناپذیر مواد اولیه نقل، شکر سفید مخصوص، کرم تارتار ،پودر دارچین، و بیدمشک است همچنین در برخی مواقع به ترکیبات این ماده خوراکی پودر وانیل اضافه می شود.

شکر سفید مخصوصی که در تهیه نقل استفاده می‌ شود باعث شیرین شدن نقل می شود و به دلیل اینکه شکر باعث سفت و خشک شدن نقل می شود از کرم تارتار در ترکیب استفاده می شود تا نقل سفت نشود پس دلیل اینکه نقل از قند نرم تر است به دلیل وجود کرم تارتار در ترکیبات نقل است.

در نقل دارچینی برای ایجاد طعم و عطر از پودر دارچین و بیدمشک استفاده می شود که عطر و طعم فوق العاده ای به نقل می بخشند. همچنین در تهیه نقل از مغزهای مختلفی مانند مغز گردو یا پسته استفاده می شود که باعث مقوی شدن و خوشمزه شدن نقل می شود.

نقل دارچینی خوشمزه

مرکز خرید نقل دارچینی خوشمزه

با توجه به توضیحات بالا استفاده از نقل به هنگام صرف چای بیش از پیش رواج یافته است، این شیرینی خوشمزه که از سوغاتی های فوق العاده شهر ارومیه است بسیار محبوب و پر طرفدار است و علاوه بر شیرینی و خوشمزگی که دارد خواص مفیدی نیز برای بدن خواهد داشت

مشتریان گرامی می توانند برای تهیه باکیفیت ترین و بهترین نوع نقل دارچینی به سایت مجموعه تولیدی آذرنام مراجعه کنند و در وزن های مختلف این محصول فوق العاده را سفارش دهند و از طعم و عطر فوق العاده این محصول بهره ببرند. لازم به ذکر است برای بسته بندی این محصول از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده شده است تا علاوه بر حفظ کیفیت و بهداشتی بودن، ماندگاری محصول نیز تا میزان زیادی افزایش یابد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …

دیدگاهتان را بنویسید