آذرنام
خانه / نقل / توزیع نقل بیدمشک یک کیلویی

توزیع نقل بیدمشک یک کیلویی

مشتریان گرامی این مجموعه توزیع نقل بیدمشک یک کیلویی را به طور مستقیم و از تولید به مصرف انجام می دهد. برای خرید و ثبت سفارش و اطلاع از قیمت نقل بیدمشک ارومیه و هم چنین اطلاع از میزان موجودی آن می توانید با شماره های مندرج در این سایت تماس گرفته و کسب اطلاع کنید.

نقل بیدمشک ارومیه که در وزن های یک کیلویی و نیم کیلویی تولید می شود با خواص با ارزش درمانی جزو محصولات سالم، طبیعی و ارگانیک به شمار می‌رود که به دو شیوه سنتی و صنعتی تولید می شود. که مفیدترین نوع آن تولید به سبک سنتی و با استفاده از نیروی دست هست چرا که در روش سنتی مواد نگهدارنده و طعم دهنده های شیمیایی هیچ نقش و کارکردی ندارد. کاملا به صورت ارگانیک تولید می شوند.

نقل بیدمشک یک کیلویی

پخش نقل بیدمشک یک کیلویی در بازار

نقل بیدمشک یک کیلویی

این مجموعه در زمینه پخش و توزیع نقل بیدمشک سنتی به صورت تخصصی فعالیت می کند و با تولید روزانه ۵ تن از انواع نقل های گردویی و بادامی قادر است تامین کننده نیاز خریداران عمده در هر حجم و اندازه ای باشد.

کار پخش علاوه بر بازار داخل به خارج از کشور نیز انجام می شود و خریداران برای خرید عمده نقل می توانند با آقای حسن زاده مدیر فروش نقل آذرنام که شماره تماس وی در این سایت درج شده تماس بگیرند تا ایشان تمامی کارهای مربوط به ثبت سفارشات را انجام داده و در کمترین زمان ممکن نقل درخواستی مشتریان را با همکاری باربری ها و تعاونی های مسافربری به محل زندگی شان ارسال نماید.

ثبت سفارشات، تحویل نقل به باربری و پیگیری آن تا رسیدن به مقصد از جمله خدماتی است که توسط مدیر فروش مجموعه آذرنام انجام می پذیرد.

نقل بیدمشک یک کیلویی

بسته بندی نقل بیدمشک یک کیلویی

نقل بیدمشک ارومیه با بسته بندی های مختلفی در بازار مصرف عرضه می شود. بسته های پلاستیکی، مقوایی و چوبی از رایج ترین مدل های بسته‌بندی نقل ارومیه هستند.‌ نوع مقوایی از جمله طرح هایی است که بیشتر از سایر نمونه ها در مجموعه آذرنام استفاده می شود چرا که مقاومت خوبی برای حفظ بار در برابر سنگینی که احتمال دارد در اثنای بارگیری و تخلیه به نقل وارد شود را دارد. گر چه امکان تولید و بسته بندی با هر گونه ای که مدنظر خریدار باشد وجود دارد. و محدودیتی از این بابت ندارد.

لازم به ذکر است که نقل ها در کارتن مادرهای ۲۰ کیلویی ۵ لایه که بیشترین حالت استحکام را دارد جاگذاری شده و به سمت مقصد ارسال می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …