آذرنام
خانه / نقل / شرکت توزیع نقل بهار نارنج یک کیلویی

شرکت توزیع نقل بهار نارنج یک کیلویی

شرکت توزیع نقل بهار نارنج یک کیلویی با پخش انواع نقل مرغوب و باکیفیت این امکان را به خریدار می دهد که محصولی مطلوب و درجه یک را برای فروش در اختیار مشتری قرار دهد. این شرکت هم چنین به عنوان بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده نقل در کشور نوید ارسال محصول صادراتی و مطابق با بازارهای جهانی را به مشتریان خارجی خود که امکان حضور در کشور را ندارند و آمد و شد برایشان سخت است را می دهد. گفتنی است که نقل بهار نارنج یک کیلویی به دلیل داشتن وزن استاندارد و قیمت مناسب یکی از پر فروش ترین نمونه ها در سطح بازار است و روزانه حجم زیادی از آن مورد داد و ستد قرار می گیرد. و در مراسمات مختلف استفاده می شود.

نقل بهار نارنج یک کیلویی

تولید نقل بهار نارنج یک کیلویی

نقل بهار نارنج یک کیلویی

نقل گل بهار نارنج یکی از بهترین و پر مصرف ترین نقل هاست که در منطقه شمال غرب کشور بویژه شهر ارومیه که قطب تولید نقل در کشور است تولید می گردد. این نقل تحت تاثیر برگ نارنج که در تهیه ی آن استفاده شده رنگی متمایل به زرد دارد و از ماندگاری خوبی نیز برخوردار است البته مشروط به اینکه شرایط لازم نگهداری رعایت شود و در معرض آفتاب و رطوبت قرار نگیرد.

گرمای زیاد و رطوبت بیش از حد دو عاملی هستند که منجر به فساد و خرابی نقل بهار نارنج شده و لطافت و تازگی آن را می گیرند پس حتما لازم است در نگهداری نقل به این دو اصل توجه شود.
نقل بهار نارنج علاوه بر وزن یک کیلویی در اوزان نیم کیلویی نیز تولید می گردد و خریداران در حین خرید می توانند هر وزنی را که باب میل شان است سفارش داده و خرید کنند. و اگر چنانچه خریدشان اینترنتی است یا از طریق صفحات مجازی می خواهند خرید کنند حتما نوع وزن مدنظر خود را به فروشنده دایرکت کنند‌. تا اشتباهی در خریدشان بوجود نیاید.

نقل بهار نارنج مصارف زیادی دارد و جدای از استفاده در عروسی ها همراه با نوشیدنی های داغ نیز استفاده می شود.

توزیع کننده برتر نقل بهار نارنج یک کیلویی

مجموعه تولیدی آذرنام به عنوان برترین توزیع کننده نقل بهار نارنج در کشور آمادگی دارد نقل مورد نیاز فروشگاه های عرضه خشکبار در کشور را با بهترین کیفیت و تحت شرایطی عالی و آسان تامین کند و همواره بار درخواستی آنان را بویژه در روزهای پیک کاری در ایام نوروز که تقاضا برای خرید بالاست آماده کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیارشان قرار دهد.

ار تولید نقل در روزهای پایانی سال در مجموعه آذرنام به صورت شبانه روزی و شیفتی انجام می گیرد و پرسنل کارگاه با تلاش شبانه روزی خود اقدام به آماده سازی سفارشات شهرستان ها می کنند. تا کمبودی از حیث موجودی نقل نداشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …