آذرنام
خانه / نقل / شرکت پخش نقل بهار نارنج یک کیلویی

شرکت پخش نقل بهار نارنج یک کیلویی

نقل بهار نارنج یک کیلویی در بیشتر شهرها و با کمک واحد‌های توزیع مواد غذایی انجام می شود.

نقل بهار نارنج یک کیلویی

به طور کل کانال های توزیع در کشور به صورت مختلفی انجام می یابد که به چند مورد در پایین اشاره می شود:

  • تولید کننده و مصرف کننده. در این شکل از توزیع کالا مستقیما و بدون وساطت کس یا کسانی به دست مصرف کننده می رسد. این شیوه کوتاه ترین سبک توزیع است که در آن کسی جز تولید کننده و مصرف کننده دخالت ندارد. این شیوه معمولا در کالاهای صنعتی سنگین کاربرد دارد و در مواد غذایی تقریبا بدون کاربرد است.
  • تولید کننده، خرده فروش و مصرف کننده. نسبت به مورد اول یک واسطه به کانال توزیع افزوده شده است. کالا از تولید کننده به خرده فروش ارسال می شود و وی نیز محصول خریداری شده را به صورت تکی در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. فروشگاه های زنجیره ای بیشتر به همین شکل عمل می کنند بار را از تولید کننده خرید کرده و به مصرف کننده می فروشند.
  • تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش و مصرف کننده. در این روش تعداد واسطه ها بیشتر شده و کانال توزیع بعد از عبور از دو واسطه با رسیدن به دست مصرف کننده پایان می یابد.
  • تولید کننده، عامل یا نمایندگی، عمده فروش، خرده فروش و مصرف کننده.این روش طولانی ترین شکل توزیع است و محصول در آن پس از گذشتن از واسطه های مختلف در اختیار خریدار نهایی قرار می گیرد.

نقل بهار نارنج یک کیلویی

مجموعه تولیدی آذرنام از کدام روش توزیع برای پخش محصولات خود استفاده می کند؟

در مجموعه آذرنام به جز روش اول تمامی روش های دیگر کاربردی بوده و همواره مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت، نقل بهار نارنج یک کیلویی را به صورت عمده و انبوه تولید کرده و پس از انجام کارهای مربوط به بسته بندی، آن را به عمده فروش و یا خرده فروش عرضه می کند. در این مجموعه معامله ای با مصرف کننده انجام نمی شود بلکه افرادی که به دنبال خرید خرده محصول هستند می باید آن را از واحد های فروشگاهی که تولیدات آذرنام را عرضه می کنند مراجعه کرده و در قالب پک های هدیه به کارکنان خود اهدا کنند.

لازم به ذکر است در صورتی که مصرف کنندگان قصد خرید عمده نقل را داشته باشند می توانند به طور مستقیم با مشاور شرکت تماس گرفته و خرید مستقیم انجام دهند. معمولا ادارات و ارگان های دولتی و غیر دولتی که قصد دادن هدیه و کادو به پرسنل یا مشتریان خود دارند بجای خرید نقل از عمده فروش و یا خرده فروش آن را مستقیما از کارخانه نقل آذرنام تهیه می کنند که بسیار مناسب و مقرون بصرفه است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …