آذرنام
خانه / نقل گردویی / عرضه انواع نقل گردویی بهار نارنج ارومیه

عرضه انواع نقل گردویی بهار نارنج ارومیه

یکی از مهمترین سوغات های مخصوص شهر ارومیه نقل گردویی بهار نارنج است این نقل های بسیار خوشمزه و لذیذ با عطر و بوی بهار نارنج را می توان بهترین سوغات این شهر دانست. این نقل های‌ پرطرفدار را می توان با انواع دمنوش ها و چای ها میل کرد. بخصوص با وجود داشتن گردوهای تازه و پرخاصیت این شهر خوردن این نقل ها را لذت بخش تر می کند.

این نقل های خوشمزه جایگزین بسیار خوبی برای قند است. که خوردن یک عصرانه دلچسب تر می کند. امروزه این محصول طرفداران بسیار زیادی دارد معطر و خوشبو بودن این نقل ها حس آرامش و مطبوعی خاطر را برای انسان به ارمغان می آورد.

عرضه انواع نقل گردویی بهار نارنج ارومیه

بهترین مکان برای نگهداری نقل گردویی

بهترین مکان برای نگهداری نقل گردویی این نقل های خوشمزه در اندازه ها و شکل های مختلف در بازار ارومیه موجود است. طعم های بهار نارنج. زعفران؛ گل محمدی و بیدمشک در ارومیه به فروش می رسد. اما ما در اینجا با طعم بهار نارنج با مغز گردو را می‌خواهیم به شما معرفی کنیم. اگر به شهر ارومیه رفتید حتما از این سوغاتی شیرین دلپذیر یعنی های بهار نارنج امتحان کنید و به عنوان سوغات به شهر خود بیاورید و به دیگران نیز پیشنهاد کنید تا یکبار شده شیرینی این نقل ها را به زیر دندان ببرند.

بر همه پوشیده نیست که بیدمشک خاصیت بسیار زیادی دارد و طبع گرم بسیار خوب آن باعث می‌شود تا دوای درد بسیاری از بیماری‌ها باشد. گذشتگان می دانستند که چگونه علاوه بر تولید یک شیرینی دلپذیر دوای درد بسیاری از دردها را هم با این شیرینی درمان کنند. بهترین مکان برای نگهداری نقل گردویی ظروف شیشه‌ای دردار است تا رطوبت وارد این شیرینی ها نشود و این شیرینی ها را از نرمی و لطافت خارج نکنند و همچنین بوی بسیار خوب بیدمشک آن از بین نرود و تا مدتها تازگی و عطر بی نظیرش را حفظ کند تا همیشه بتوانید بهترین و دلچسب ترین نقله گردویی ارومیه را به همراه چای خود میل کنیم.

بازرگانی فروش نقل گردویی بهار نارنج ارومیه

بازرگانی فروش نقل گردویی بهار نارنج ارومیه همه می‌دانند نقل گردویی بهار نارنج شهر ارومیه چقدر محبوب است و یکی از مهمترین و اصلی ترین سوغاتی های ارومیه در کنار سایر نقل ها و حلوا های مخصوص این شهر است. به خاطر طرفداران بسیار زیادی که دارند این محصول به شهرهای دیگر هم صادر می شود و کسانی که به این شهر سفر نکرده اند هم می توانند به راحتی این نقل های خوشمزه را تهیه و مصرف کنند.

شرکت های بازرگانی فروش نقل گردویی بهارنارنج ارومیه در سراسر کشور وجود دارند که مستقیماً این نقل های خوشمزه را از ارومیه به سطح کشور ارسال می‌کنند و این محصولات را به فروش می رساند. به خاطر طرفداران بسیار زیادی که دارد گاهی این محصول به خارج از کشور صادر می شود تا این محصول خوش عطر و بو در کشورهای دیگر هم مورد مصرف قرار گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی زعفرانی

اخذ نمایندگی فروش نقل گردویی زعفرانی از مجموعه آذرنام

نقل گردویی زعفرانی یکی از لذیذترین نقل های سنتی ارومیه است که در سراسر ایران …

دیدگاهتان را بنویسید