آذرنام
خانه / نقل / نقل گردویی صادراتی ارومیه

نقل گردویی صادراتی ارومیه

نقل گردویی صادراتی ارومیه به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و تنوع بسیار همواره خریداران خوبی داشته و در سال جدید نیز میزان فروش قابل قبولی را در عرصه صادرات به کشورهای همسایه تجربه کرده است.

چنانچه از قیمت نقل گردویی و کیفیت آن بی اطلاع هستید و یا اینکه متقاضی خرید انواع نقل هستید کافی است با ما و اطلاعات مندرج در این سایت همراه شوید.

ارومیه مهم ترین قطب تولید نقل در کشور است که به دلیل فعالیت های چند ده ساله در این محصول توانسته بهترین و باکیفیت ترین آن عرضه بازار کند.

نقل گردویی صادراتی

تولید نقل گردویی صادراتی در ارومیه

کسانی که در حوزه پخش و عرضه انواع نقل مشغول هستند می دانند که گریدهای مختلفی از نقل به جهت کیفیت در شهر ارومیه تولید می گردد.

سالانه مقادیر زیادی از نقل تولید شده در این خطه توسط شرکت های پخش مواد غذایی در جای جای کشور توزیع و به فروش می رسد.

فروش نقل ارومیه با توجه به اینکه در تولید آن از هیچ ماده ی شیمیایی استفاده نمی شود از رونق خوبی در بازار آجیل و خشکبار کشور برخوردار است.

امروزه استفاده از مواد غذایی سالم مهم ترین دغدغه و دل نگرانی خانوارهای ایرانی است.

حجم زیاد بیماری های جسمانی حال حاضر عموما ناشی از تغذیه مواد غذایی حاوی افزودنی هاست.

نقل گردویی صادراتی

انواع بسته بندی نقل ارومیه

اگر واحدهای تولیدی فعال در زمینه نقل را بررسی کنید می بینید که رایج ترین نوع بسته بندی برای نقل ارومیه جعبه های کتابی با وزن نیم کیلو و یک کیلویی است.

هر چند امکان تغییر نوع و وزن بسته بندی در صورت خرید تناژی مشتری وجود دارد و خریدار می تواند شکل خاصی از بسته بندی را که با بازار هدف خود سازگاری بیشتری دارد سفارش دهد چیزی که غالبا در موارد صادراتی بیشتر به چشم می خورد.

طبیعتا هر اندازه نوع و شکل بسته بندی زیباتر و شکیل تر باشد قیمت فروش نقل تولید شده نیز تغییر خواهد یافت و درصد فروش نیز بالاتر خواهد رفت.

نقل گردویی ارومیه

صادرات نقل گردویی ارومیه

در بحث صادرات نقل گردویی بیشترین درخواستی که برای خرید نقل گردویی از بازارهای خارجی وجود دارد مربوط به کشورهای عرب زیان حاشیه خلیج است.

در این کشورها تقاضا برای خرید انواع نقل بویژه نوع گردویی بیشتر از سایر مناطق است. کشورهایی چون امارات، کویت، قطر، عمان و عراق از مشتریان خارجی نقل ارومیه به شمار می آیند.

این امر باعث شده بازرگانانی که در زمینه ارسال خشکبار به این کشورها فعالیت می کنند نقل ارومیه را نیز در سبد صادراتی خود داشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …