آذرنام
خانه / نقل / بازار خرید نقل گردویی درشت

بازار خرید نقل گردویی درشت

نقل ها از نظر اندازه به سایزهای ریز و درشت تقسیم می شوند. نقل های ریز با استفاده از خلال بادام و نقل های درشت نیز با استفاده از گردو تولید می گردند. در اینجا باید ذکر کرد که اندازه نقل و تقسیم آن به بزرگی و کوچکی ناشی از مغز مصرفی آن است و مغزها هستند که تعیین می کنند نقل ها در چه اندازه ای باشند.

نقل گردویی درشت مصرف بالایی دارد و همین نیز بازار خرید آن را پر رونق کرده و مشاغل مرتبط با آن را سود آور ساخته است. فروشگاه های مختلف حضوری و اینترنتی شکل گرفته و افراد بسیاری را به خود مشغول کرده است. اشتغال در واحد‌های تولید و فروش نقل کمک موثری به گذران معیشت خانواده های شاغل در این حوزه داشته است.

نقل گردویی درشت

انواع بسته بندی برای تهیه نقل گردویی درشت

نقل گردویی درشت

در تولید نقل گردویی درشت بسته بندی جایگاه برجسته ای دارد چرا که با افزایش فروش محصول ارتباط تنگاتنگی دارد. بسته بندی شناسنامه محصول را نمایش می دهد و با کمک آن می توان شناختی اجمالی از طعم، ترکیبات و محل ساخت محصول به دست آورد.

هم چنین بسته بندی باعث استحکام محصول در برابر سنگینی های بار می شده و مقاومت آن را در برابر آسیب های ناشی از بارگیری حفظ می کند. حفظ کیفیت نقل نیز یکی دیگر از فواید و آثار بسته بندی درست و اصولی است و سبب می شود محصول داخل بسته تا مدت ها با همان کیفیت اولیه باقی بماند.

برای بسته بندی نقل معمولا از انواع مختلف چوبی، مقوایی و پلاستیکی استفاده می شود. بسته بندی چوبی برای پک های هدیه و پذیرایی و بسته بندی مقوایی و نایلونی هم بیشتر برای تولید با تیراژ بالا به کار می رود.

در بسته بندی توجه به هزینه کرد آن امری ضروری است و لازم است در فرآیند قیمت دهی به درستی محاسبه و لحاظ گردد. و حتی الامکان از بسته هایی که منجر به رشد بی رویه قیمت محصول می شود اجتناب گردد. و لزوما از بسته هایی که قیمت ارزان تری دارند استفاده شود تا مصرف کننده بی جهت متحمل هزینه اضافه نگردد.

نقل گردویی درشت

بزرگترین فروشگاه نقل گردویی درشت

در فروشگاه نقل گردویی انواعی از نقل ها در طعم ها و مزه های مختلف به فروش می رسد. با افزایش متراژ محل کسب طبعا امکان عرضه محصولات متفاوت وجود دارد و فروشنده قادر است محصولات بسیاری را سفارش داده و آنها را در معرض دید مشتریان قرار دهد. بزرگترین فروشگاه های نقل در تهران مستقیما خرید خود را از ارومیه که اصلی ترین متولی تولید و فروش نقل در کشور است تامین می کنند. فروش نقل ارومیه در تهران رشد خوبی داشته و فروشگاه های بزرگی نیز هستند که این محصول را عرضه می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …