آذرنام
خانه / نقل / بازار فروش نقل گردویی طعم دار

بازار فروش نقل گردویی طعم دار

نقل گردویی علی رغم محصولات طعم دار موجود در بازار با کمک طعم دهنده‌های طبیعی که اغلب منشا گیاهی و دارویی دارند مزه دار می شود و برای طعم دهی به آن هیچ آثاری از اسانس های غیر طبیعی وجود ندارد. همین نیز مزیت نقل گردویی ارومیه هست که آن را از سایر مواد غذایی متمایز کرده و بازار فروش خوبی را رقم زده است.

متاسفانه در بازار امروز محصولاتی که به این شکل تولید و فرآوری شوند انگشت شمارند و معمولا طعم دهنده های شیمیایی که در مواقع بسیاری نیز مضر برای سلامتی هستند بیشترین کاربرد را دارند.

نقل گردویی طعم دار

برای طعم دار کردن نقل گردویی از چه موادی استفاده می شود؟

نقل گردویی طعم دار

همان طور که گذشت چیزی که برای طعم دادن به مواد غذایی معمول و رایج است طعم دهنده های شیمیایی و غیر طبیعی است. این امر با اینکه تنوع بسیاری در صنایع غذایی ایجاد کرده لکن موجب بروز و یا زمینه ساز بیماری های متعددی نیز شده است. بویژه در رده سنی کودکان که علاقه ی وافری به خوردن خوراکی های رنگارنگ و طعم دار دارند. چاقی های مفرطی که امروزه در میان کودکان بوجود آمده ناشی از افراط در خوراکی های رنگارنگ و متنوع است.

از این رو برای جلوگیری از این امر و هم چنین در راستای توجه به علاقمندی کودکان تولید محصولات رنگارنگ ولی سلامت محور و نشات گرفته از طعم دهنده های طبیعی و با منشا گیاهی امری ضروری است. تولید محصولات این چنینی در عین اینکه پاسخ نیاز جامعه به مواد غذایی رنگارنگ را خواهد داد از سویی نیز مانع بروز بیماری های متعدد خواهد شد. نقل گردویی طعم دار یکی از محصولات سلامت محوری است که برای پاسخ به این نیاز تولید شده و برای فرآوری آن فقط از گیاهان دارویی منجمله زعفران، برگ گل، دارچین و زنجبیل استفاده می شود.

نقل گردویی طعم دار را می توانید از شیرینی سراها و آجیلی های سراسر کشور تهیه کنید و خاطرات شیرینی همراه با دوستان و خانواده خود تجربه کنید.

نقل گردویی طعم دار

فروش عمده نقل گردویی طعم دار

مجموعه تولیدی آذرنام یکی از واحد‌های تولیدی فعال در زمینه فروش عمده نقل گردویی طعم دار است که همزمان تولید آن را نیز انجام می دهد. همزمانی تولید و فروش باعث شده قیمت نقل گردویی این شرکت به مراتب ارزانتر و مناسب تر از سایر مراکز فروش باشد.

برای خرید عمده نقل گردویی می توانید همه روزه با مشاور شرکت تماس گرفته و خرید خود را انجام دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …