آذرنام
خانه / نقل / قیمت مناسب نقل بیدمشک ارومیه

قیمت مناسب نقل بیدمشک ارومیه

قیمت نقل بیدمشک ارومیه به نسبت زحمتی که برای تولید نقل و هم چنین برای فرآوری خلال بادام ها کشیده می شود بسیار مناسب است. برخلاف برخی تولید کنندگان که نقل بیدمشک را با استفاده از اسانس بیدمشک و یا عرق بیدمشک طعم دار می کنند در مجموعه آذرنام این کار با روش خاصی که مخصوص تولید نقل بیدمشک سنتی است انجام می گیرد. برای این کار ابتدا خلال بادام ها با ظرافت خاصی داخل شکوفه های بیدمشک برای بازه زمانی ۳ تا ۵ روزه خوابانده شده و بعد از آن که معطر به عطر و طعم بیدمشک شد شروع به تولید نقل بیدمشک می شود.

نقل بیدمشک ارومیه
شایان ذکر اینکه تولید کننده فقط یکبار در سال امکان انجام این کار را دارد و به دلیل حساسیت گیاه بیدمشک و خاصیت نیمه وحشی که دارد در ایام دیگر امکان انجام چنین کاری وجود ندارد. از این رو تولیدی های معتبر در زمان برداشت بیدمشک ها با توجه به نیاز سالانه خود کار معطر سازی خلال های بادام را انجام می دهند و بعد آنها را در سردخانه ذخیره کرده و به مرور زمان در طی یکسال تا رسیدن بهار بعد مورد استفاده قرار می دهند.

نقل بیدمشک ارومیه

تفاوت نقل بیدمشک به دست آمده از خلال معطر به بیدمشک با نقل بیدمشک تولید شده از عرق یا اسانس بیدمشک در چیست؟

نقل بیدمشک ارومیه

مهم ترین تفاوتی که در نقل بیدمشک اسانسی با نقل بیدمشک تولید شده از خلال بادام عطری وجود دارد در میزان ماندگاری عطر بیدمشک است متاسفانه نقل های بیدمشکی تولید شده با اسانس و عرق بیدمشک بعد از مدتی عطر خود را از دست می دهند و ماندگاری کمتری به نسبت نقل بیدمشک خلالی دارند از این رو پیشنهاد می شود در حین خرید، نقل بیدمشکی را انتخاب کنید که اطمینان به تولید آن با استفاده از خلال بادام بیدمشکی دارید. برای این کار بهتر است مجموعه های تولیدی معتبر و شناخته شده را انتخاب کنید تا گرفتار محصولات بی کیفیت بازاری نشوید.

نقل بیدمشک اسانسی را معمولا واحد‌های تولیدی که خارج از ارومیه فعالیت می کنند استفاده می کنند چون برای فرآوری خلال بادام بیدمشکی حتما لازم است که در ارومیه حضور داشت تا بشود عمل فرآوری را انجام داد.

برای اینکه طعم و مزه نقل بیدمشک خلالی را امتحان کنید و ریسک کارتان را به حداقل برسانید پیشنهاد ما خرید نقل از مجموعه آذرنام است. این مرکز تولیدی مفتخر است سالانه ده ها تن خلال بادام را به سبک سنتی فرآوری کرده و علاوه بر استفاده در تولید نقل بیدمشک به سایر صنایع شیرینی پزی از جمله کارگاه های تولید گز در اصفهان ارسال کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …