آذرنام
خانه / نقل / تولیدی نقل گردویی نیم کیلویی ارزان

تولیدی نقل گردویی نیم کیلویی ارزان

مجموعه آذرنام به عنوان بزرگترین واحد تولیدی نقل گردویی نیم کیلویی ارزان توانسته بخش عمده ای از نیاز کشور را در حوزه تامین انواع نقل رفع نماید.
نقل گردویی ارومیه یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران در زمینه فرآورده های شکری به شمار می آید که در طعم های مختلف زعفرانی، گل محمدی، دارچینی و در طیف های رنگی سفید، سرخ و طلایی تولید می شود و پس از آماده سازی و انجام مرحله بسته بندی به فروش می رسد.

نقل گردویی نیم کیلویی

قیمت نقل گردویی نیم کیلویی

نقل گردویی نیم کیلویی

نقل گردویی نیم کیلویی به دلیل داشتن کیفیت مختلف با قیمت های مختلفی عرضه می شود که دلیل این اختلاف قیمت را می توان در حساسیت تولید کنندگان در تولید نقل باکیفیت و دقت بالای آنان در استفاده از مواد اولیه مرغوب دانست.

این مجموعه با خرید انبوه مواد اولیه به دنبال تولید و فروش نقل گردویی ارزان و مقرون به‌صرفه به بازار می باشد که در این مسیر نیز موفق عمل کرده و نقش بسزایی در کنترل قیمت نقل ارومیه و جلوگیری از افزایش بی دلیل آن داشته است.

مشتریان گرامی برای اطلاع از قیمت انواع نقل گردویی و هم چنین کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با محصول نقل می توانند با مشاور فروش مجموعه آذرنام تماس گرفته و ضمن گرفتن مشاوره رایگان از آخرین قیمت محصول نیز مطلع شوند. و در صورت کسب رضایت و تایید قیمت اقدام به ثبت سفارش خود نمایند.

نقل گردویی نیم کیلویی در بسته های مختلف مقوایی، پلاستیکی و چوبی تولید می شود که دو نوع اول برای مصرف کنندگان و نوع چوبی نیز برای هدیه و کادو مناسب ترین گزینه است. بسته های مقوایی نیز برای ارسال بار کارایی بیشتری دارند چرا که از ضخامت واستحکام خوبی برخوردارند و بسته بندی ایمن و مقاوم به شمار می روند.

نقل گردویی نیم کیلویی

صادرات نقل گردویی نیم کیلویی

تاجران و بازرگانانی که به دنبال صادرات و عرضه عمده نقل گردویی نیم کیلویی در بازارهای خارجی هستند پیشنهاد می شود حتما با کارخانجات معتبر و دارای ظرفیت بالای تولید قرارداد و تفاهم نامه ببندند تا امکان تامین و تهیه ی بار در تمام طول سال را داشته باشند. مجموعه تولیدی آذرنام با داشتن ظرفیت تولیدی بالا و امکان تولید تناژی محصول می تواند همراه و در کنار شما تجار عزیز بوده و نقل درخواستی شما را در اسرع وقت و در تمام طول سال آماده نماید. افتخار ما همکاری با شماست.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …