آذرنام
خانه / نقل / تولید کنندگان نقل گردویی خوشمزه

تولید کنندگان نقل گردویی خوشمزه

امروزه نقل گردویی طعم دار را در بسیاری از بازارهای جهانی می توان دید. از بازارهای منطقه ای و همسایگان جنوبی گرفته تا بازارهای اروپایی از جمله فروشندگان و عرضه کنندگان نقل گردویی ارومیه به شمار می آیند.
تولید کنندگان نقل گردویی خوشمزه روزانه ده ها تن از این محصول را تولید، بسته بندی و صادرات می کنند. صادرات انواع نقل با رشد چشمگیری روبروست چرا که در این حوزه حرف زیادی برای گفتن دارد و تمام مشخصه‌هایی که برای یک محصول صادراتی لازم است را داراست. از تنوع در طعم گرفته تا رنگ بندی های متنوع ‌ همه‌ی این موارد در نقل گردویی قابل مشاهده است.

نقل گردویی خوشمزه

نقل گردویی خوشمزه چگونه و توسط چه کسانی به سایر کشورها صادر می شود؟

نقل گردویی خوشمزه

بار نقل معمولا از مسیر جاده ای و در مواردی نیز با کمک مسیر دریایی و ریلی به کشورهای خارجی ارسال می شود. نوع حملی که برای کشورهای عرب جنوبی کاربرد دارد دریایی بوده و با کمک ناوگان دریایی کشتیرانی حمل می شود اما برای ارسال محصول به کشورهای اروپایی پرکاربرد ترین مسیر ارسال، مسیر جاده ای و ترانزیتی است. از نظر قیمتی نیز حمل با کشتی ارزان ترین شکل ارسال می باشد.

نقل گردویی ارومیه از طریق سه گروه وارد دیگر کشورها می شود. مورد اول تولید کنندگان این محصول هستند که با انجام بازاریابی در کشور مقصد، موفق به صادرات و فروش آن به کشورهای خارجی می شوند.
گروه دوم بازرگانان ایرانی مقیم آن کشور هستند که سال ها در کشور مورد نظر فعالیت کرده و در قامت یک وارد کننده، انواع محصولات و مواد غذایی ایرانی را به کشور مقصد وارد کرده اند.
و نهایتا تجار خود کشور خارجی که کارشان تامین و تهیه ی مواد مورد نیاز کشورشان است. این افراد نیز می توانند به عنوان یکی از مهم ترین خریداران نقل گردویی خوشمزه ایرانی شناخته شوند.

نقل گردویی خوشمزه

ارزان ترین نقل گردویی صادراتی

قیمت نقل گردویی را کیفیت آن تعیین می کند و با توجه به اینکه برای بارهای صادراتی معمولا از نوع باکیفیت محصول استفاده می شود از این رو دارای قیمت بالایی به نسبت نقل های معمولی است. البته می توان با اتخاذ تصمیماتی درست قیمت آن را تا حد قابل توجهی کاهش داد.
خرید مستقیم نقل از تولید کنندگان اصلی و پرتیراژ یکی از این راه هاست که به خریدار کمک می کند تا محصول را ارزان تهیه کند.
خرید فله و سپس اقدام به بسته بندی نیز دومین راه برای کاهش قیمت نهایی محصول است. قیمت فله اندکی پایین تر از قیمت نقل بسته بندی شده است.
البته باید ذکر کرد که در صورت شناخت بازار و سطح درآمدی مردم کشور مقصد می توان از نقل معمولی نیز برای صادرات استفاده کرد. کشورهایی که درآمد پایین دارند و کشورهای فقیری هستند مناسب ترین گزینه برای ارسال بارهای معمولی محسوب می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …