آذرنام
خانه / نقل / مرکز عرضه نقل زعفرانی یک کیلویی

مرکز عرضه نقل زعفرانی یک کیلویی

نقل زعفرانی یک کیلویی برای عرضه در مراکز فروشگاهی بویژه فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها که مردم معمولا برای خرید نیازهای روزانه و هفتگی خود به آنجا مراجعه می کنند بسیار مناسب و ایده آل است.

همان طور که می دانید نقل زعفرانی گردویی و بادامی رنگ جذاب و جالب توجهی دارد و همین نیز باعث جلب مشتری به خود شده و در نتیجه خرید اتفاق می افتد. رنگ یکی از جذابیت های خرید است که همواره از سوی تولید کنندگان مواد غذایی به آن توجه می شود چیزی که پشتوانه علمی دارد و مورد تایید داده های بروز علمی می باشد.

روانشناسی رنگها یکی از جالب ترین جنبه های بازاریابی و فروش به شمار می آید و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نقل زعفرانی یک کیلویی

رنگ بندی متنوع نقل چه تاثیری در میزان فروش آن دارد؟

نقل زعفرانی یک کیلویی

روانشناسی رنگ ها اگر به صورت درست در تولید نقل رعایت شود نقش بارزی در افزایش فروش ما خواهد داشت. روانشناسی رنگها می گوید هم کودکان و هم بزرگسالان به برخی رنگ ها گرایش دارند و شواهد بسیاری در مورد قدرت تشویق کنندگی رنگ ها وجود دارد.

از این رو لازم است که تولید کنندگان نقل در کشور با عنایت به این موضوع هنگام تولید نقل جدید با طعمی جدید شکل ظاهری و رنگ آن را نیز در نظر بگیرند چرا که طبق مطالعات صورت گرفته بخش بزرگی از خریداران از رنگ در تصمیم گیری های خود بهره می برند.
براساس داده های علمی رنگ های معین انواع معینی از مشتریان را جذب می کنند. رنگ هایی چون زرد، نارنجی و سیاه خریداران ناگهانی را به خود جذب می کنند (رنگ های مناسب برای بازاریابی، برای کسانی که اولین بار محصول را می بینند)، در حالی که رنگ آبی و سفید خریداران مقتصد و رنگ گل سرخی نیز مشتریان سنتی و متمایل به محصولات طبیعی را به سوی خود می کشانند.

مطابق مطالب بالا نقل گردویی زعفرانی که رنگ زردی دارد برای بازاریابی و داشتن فروش بیشتر و جذب خریدهای ناگهانی مناسب است.

نقل زعفرانی یک کیلویی

عرضه عمده نقل زعفرانی یک کیلویی

مجموعه تولیدی آذرنام با توجه به موضوع روانشناسی رنگها و تاثیر آن در فروش اقدام به تولید و عرضه عمده نقل زعفرانی یک کیلویی در سطح کشور کرده است. نظر به اینکه نقل زعفرانی از رنگ بندی خوبی برخوردار است و بهترین کارکرد را در بازاریابی و جذب مشتریان ناگهانی دارد از این رو به صورت عمده از سوی مجموعه آذرنام عرضه بازار می شود.

برای خرید عمده این محصول با مشاور فروش شرکت آذرنام در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …