آذرنام
خانه / نقل / توزیع نقل بیدمشک ارومیه

توزیع نقل بیدمشک ارومیه

امروزه توزیع نقل بیدمشک ارومیه با هدایت واحد‌های بزرگ تولیدی در سراسر کشور صورت می گیرد. نقل ارومیه طعم بی نظیری دارد و بوسیله ی تولید کنندگان زیادی تولید می شود و هر کدام نیز با مهارت خاصی امر تولید آن را انجام می دهد. برخی از این واحدها توان تولید نقل خوش عطر و طعم را دارند و آن را در نهایت خوش عطری و خوشمزگی تولید می کنند اما برخی دیگر نقل بیدمشک درجه یک را آن گونه که باید نمی توانند تولید و فرآوری کنند و نقل تولیدی شان عطر و بوی کافی را ندارد. تمام این موارد متاثر از روش تولید آن است که که در نتیجه کار و عطر و طعم محصول موثر واقع شده است.

نقل بیدمشک ارومیه

مجموعه آذرنام از چه روشی برای تولید نقل استفاده می کند؟

نقل بیدمشک ارومیه

این واحد تولیدی با بهره گیری از استاد کاران ماهر و با تجربه که سال ها در زمینه تولید نقل فعالیت کرده اند و کار بلد هستند یکی از معطر ترین نقل های بیدمشک در کشور را تولید می نماید. علاوه بر شخص استادکار و مهارت وی، شیوه تولید نیز در برآیند کار بسیار مهم است. برای مثال نقل بیدمشک سنتی در آذرنام در دو مرحله تولید می شود در گام اول خلال ها در درون شکوفه های بیدمشک معطر سازی می شود و در گام دوم نیز با استفاده از آن خلال ها کار شیره دهی انجام می پذیرد. حال آنکه در بعضی واحد ها مرحله اول حذف شده و تنها مرحله دوم کاربرد دارد. یعنی همانند تولید نقل گردویی درشت که یک مرحله ای است کار شیره دهی به آن خلال ها انجام می شود و در پایان نیز عرق بیدمشک و یا اسانس آن به نقل ها افزوده می گردد. در این روش در چند روز ابتدایی تولید، عطر و بوی محصول کم شده و رفته رفته از بین می رود و ماندگاری لازم را ندارد.

نقل بیدمشک ارومیه

بزرگترین توزیع کننده نقل بیدمشک ارومیه در بازار

نقل بیدمشک از مهم ترین محصولات بومی شهر ارومیه است. از این رو بزرگترین توزیع‌کننده نقل بیدمشک نیز مختص این شهر است. گستره توزیع آن نیز وسیع بوده و علاوه بر بازارهای داخلی شامل بازارهای خارج از کشور نیز می شود. کار توزیع به صورت سریع و بدون کوچکترین معطلی انجام می شود. حجم توزیع هم به شکل عمده بوده و پس از ارسال بار به واحد‌های فروشگاهی در شهر های مختلف عرضه آن شروع شده. به دست مصرف کننده نهایی می رسد. سرعت در توزیع سبب شده مصرف کننده همیشه نقل تازه و با طراوتی را برای مصرف داشته باشد.

لازم به ذکر است که مجموعه تولیدی آذرنام در کنار تولید انواع نقل به پخش و توزیع گسترده نقل بیدمشک ارومیه در سراسر کشور نیز مبادرت می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل پسته گل محمدی

عرضه کننده نقل پسته گل محمدی در مشهد

نقل پسته گل محمدی نسبت به نقل هایی با سایر مغزها، اندازه کوچکتر و طعم …